Demi Lovato Selena Gomez SLEEPOVER SECRETS

Demi Lovato and Selena Gomez LOVE having sleepovers and they spilled to TWIST about one of their craziest parties: ‘Selena and I take every chance we get to have sleepovers! My favorite sleepover would have to be the time that Selena and I dressed up really crazy and went to a department store. We walked around to see if people would stare at us and think we were crazy. And they totally did!

Before their popcorn, pickle eating and scary movie watching sleepovers they used to play with Barbies! Dem said, ‘I remember playing Barbies with Selena at a sleepover in fourth grade. We were dressing the dolls up and we stayed up until five in the morning playing! We acted out movies with the Barbies!’

90 Responses to “Demi Lovato Selena Gomez SLEEPOVER SECRETS”

  1. Jess Says:

    read my series! comment after you read

  2. kat Says:

    lol about the mall thing
    first!

  3. BRP Says:

    hahaha aw. Love demi, hate selena.

  4. jeanette Says:

    lol love them

  5. Angie Says:

    5thh

  6. babudeepan Says:

    awesome

  7. bethany Says:

    ILOVE SELENA AND DEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MILEY SUCK HER 20 YEAR OLD SMALL HARRY BALLZ!!!

    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!

    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!

    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!

  8. DemiOwnsMiley Says:

    aww i love demi 🙂

  9. Angie Says:

    but i hate the, (:

    let the hate comments ensue

    because they are horrible actresses

  10. Lil wayne Says:

    it’s weird how they grew up together and now they’re both famous.

  11. Angie Says:

    ILOVE SELENA AND DEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MILEY SUCK HER 20 YEAR OLD SMALL HARRY BALLZ!!!

    ———–

    ….wtf is wrong with you?

  12. Lil wayne Says:

    *semi famous lol

  13. Lorraine Says:

    ILOVE SELENA AND DEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MILEY SUCK HER 20 YEAR OLD SMALL HARRY BALLZ!!!

    ———–

    ….wtf is wrong with you?

    __________________

    HAHAHA, wow.. that cracked me up. & dude wtf IS wrong with you?

  14. Lorraine Says:

    & who cares if your on team
    demi and selena…

    NO ONE.

  15. . Says:

    that picture is hot

  16. :D Says:

    hahaha aw. Love demi, hate selena.
    ————————————-
    agreed

  17. Lorraine Says:

    ^ you would say that, and they look kinda possesed.

  18. kayy Says:

    Ahh I totally dress up crazy and go to stores too! haha me and my friends do that all the time!

  19. SelenaPONESMILEY Says:

    AWSOME

  20. Wooahhh,It'sKelsey! Says:

    TeamDemi&Selena!

  21. heheee Says:

    demi looks really good in that pic.
    selena doesnt look her best, but hey, shes still pretty.
    just not in that pic so yeahh.

    lol barbies in fourth grade???
    wow times have changed.
    fourth graders nowadays get highlights, shop at abercrombie, and do not play with barbies lol

  22. Jasmine Says:

    Lol.There REALLY are Best Friends. Makes me cry lol

  23. Krystal Dawn Says:

    they like sleep overs because they can have lesbian sex with each other, this way they can still say they are virgins, HAHA …

    don’t get me wrong i don’t hate lesbians, just them. LOL …

    PEACE.

  24. Sandra Says:

    ugh stop with the fucking team shit. they are all talented. stop the bullshit!

  25. Jackie Says:

    i love them!!
    haha. i wanna be their friend!

  26. Sandra Says:

    demi looks really good in that pic.
    selena doesnt look her best, but hey, shes still pretty.
    just not in that pic so yeahh.

    lol barbies in fourth grade???
    wow times have changed.
    fourth graders nowadays get highlights, shop at abercrombie, and do not play with barbies lol

    ____________________________________________________________

    lmfao that is so true…agreed

  27. Selena - NOT GOMEZ! Says:

    tha is so cute! they are a normal teenagers who do normal teen stuff!
    i totally hate when the are compared to miley ¬¬ i love the way that demi looks in the picture, the both are just gorgeous!

  28. Samantha Says:

    ILOVE SELENA AND DEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MILEY SUCK HER 20 YEAR OLD SMALL HARRY BALLZ!!!

    ———–

    ….wtf is wrong with you?

    __________________

    HAHAHA, wow.. that cracked me up. & dude wtf IS wrong with you?

    ________________________________________________

    Holy crap! What the hell?! LMFAO! You’re fucking nasty!
    & just becuz she’s fuck’n hanging out with a friend,
    doesn’t mean that they’re dating RETARD! sO Shut the
    hell up kid! You definitely don’t know ANYTHING about
    her life so don’t be talking shit about her.

  29. summer Says:

    hahaha aw. Love demi, hate selena.
    ————————————-
    agreed
    —————-

    same here 🙂

  30. ryanrossismine :) Says:

    wow, they look hecka young in this picture.
    they are so cute.

  31. Lorraine Says:

    hahaha aw. Love demi, hate selena.
    ————————————-
    agreed
    —————-

    same here

    ________________

    why hate on selena? she hasn’t done anything to any of us.

  32. mrslauraJonas Says:

    ILOVE SELENA AND DEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MILEY SUCK HER 20 YEAR OLD SMALL HARRY BALLZ!!!

    ———–

    ….wtf is wrong with you?

    __________________

    HAHAHA, wow.. that cracked me up. & dude wtf IS wrong with you?

    ________________________________________________

    Holy crap! What the hell?! LMFAO! You’re fucking nasty!
    & just becuz she’s fuck’n hanging out with a friend,
    doesn’t mean that they’re dating RETARD! sO Shut the
    hell up kid! You definitely don’t know ANYTHING about
    her life so don’t be talking shit about her.

    …………………………………………….

    YOU’RE SICK! AND DON’T BE BRINGING MILEY INTO THIS! DOES THE POST SAY MILEY?! I DON’T THINK SO! and What the fuck is up with the damn spamming?!?!?!? GEEZ….. YOU’RE SO IMMATURE!

  33. meghan Says:

    aww cute.
    i love them both.
    🙂

    DONT FORGET SEP. 23!!!!

  34. DEMI ROX !!! SELENA SUX !!! Says:

    ILOVE SELENA AND DEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MILEY SUCK HER 20 YEAR OLD SMALL HARRY BALLZ!!!

    ———–

    ….wtf is wrong with you?

    __________________

    HAHAHA, wow.. that cracked me up. & dude wtf IS wrong with you?

    ________________________________________________

    Holy crap! What the hell?! LMFAO! You’re fucking nasty!
    & just becuz she’s fuck’n hanging out with a friend,
    doesn’t mean that they’re dating RETARD! sO Shut the
    hell up kid! You definitely don’t know ANYTHING about
    her life so don’t be talking shit about her.

    …………………………………………….

    YOU’RE SICK! AND DON’T BE BRINGING MILEY INTO THIS! DOES THE POST SAY MILEY?! I DON’T THINK SO! and What the fuck is up with the damn spamming?!?!?!? GEEZ….. YOU’RE SO IMMATURE!

    ————————————————————–

    Yeah well Selena can go suck her Jonas Virgin faggot’s HAIRY DICK! NICK+SELENA = SICK
    NICK’s a DICKhead

  35. anniee and cake Says:

    mother truckers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    you guys are total freaks i think i just mini vomited in my mouth!

    get a life you spastics!!!!!!!!!!!!!!!!!

    you are gay i hate you so much both!

    lesbians. tut tut tut

    grow up cows.

    ♥ team miley and mandy!!!!!!!!!!!!! whhooo hooox

  36. KFAN Says:

    Selena and Demi are best friends, they care and support each other so much. Why choose one without the other? They are both talented, Demi is a great singer, Selena is a great actress and they both have a very strong friendship together.

    I’m not on team Selena or team Demi….I’m on team Selena AND Demi!!!!!

  37. Tiffany Says:

    What’s wrong with Selena’s stomach? It’s like popping out. And why are her eyes like that. It looks kind of possessed.

  38. whaa Says:

    hahaha aw. Love demi, hate selena.
    ————————————-
    agreed
    —————-

    same here

    ________________

    why hate on selena? she hasn’t done anything to any of us.
    ________
    love selena. hate demi

  39. michelle Says:

    hahaha aw. Love demi, hate selena.
    ————————————-
    agreed
    —————-

    same here

    ________________

    why hate on selena? she hasn’t done anything to any of us.
    ________
    love selena. hate demi
    —————–
    i love selena. demi tries to hard to be funny.

  40. courtcourt Says:

    hahaha aw. Love demi, hate selena.
    ————————————-
    agreed
    —————-

    same here

    ________________

    why hate on selena? she hasn’t done anything to any of us.
    ________
    love selena. hate demi
    —————–
    i love selena. demi tries to hard to be funny.
    ________
    i know it sounds bad but i liked demi better in her girly slutty days haha. i LOVE selena though

  41. DEMI ROX !!! SELENA SUX !!! Says:

    What’s wrong with Selena’s stomach? It’s like popping out. And why are her eyes like that. It looks kind of possessed.

    ———————-

    haha. that’s because Selena’s evil.

  42. Amber Says:

    the give air of ugly lesbos in the pic.

    bet if it was miley and her bff the comments page would have been filled with “slut” s…………………………………………… hypocrites!

  43. Charamaine Says:

    the give air of ugly lesbos in the pic.

    bet if it was miley and her bff the comments page would have been filled with “slut” s…………………………………………… hypocrites!

    ——————

    omg stop trying to start shit. they look like their having normal pool fun. it ain’t like they’re making their faces seductive or grabing at their straps. geese.. and miley wouldn’t get slut remarks if she took a pic like that.

  44. (l). Says:

    hahaha aw. Love demi, hate selena.
    ————————————-
    agreed
    —————-

    same here

    ________________

    why hate on selena? she hasn’t done anything to any of us.
    ________
    love selena. hate demi
    —————–
    i love selena. demi tries to hard to be funny.
    ________
    i know it sounds bad but i liked demi better in her girly slutty days haha. i LOVE selena though

    ———————-

    I like Demi, she does try hard too to be funny & it comes out awkward. lol.

    I adore Selena.

    Common sense people their eyes look like that cause of the flash and/or lighting. & Selena’s stomach looks like that b/c of the angle and positioning of her body. lol

  45. sam v. Says:

    I don’t like Demi (only her music)

    & I looovveee Selena.

  46. McKayla Says:

    bahahah i do that shit all the time except for now the sleepovers are parties 🙂
    abahahahahhaah

  47. Aleeexxxa Says:

    awwwh, i love them (:

  48. Danielle Says:

    http://www.sprinklepop.wordpress.com IS WAY BETTER THAN THIS!! SPRINKLE POP REPORTS FIRST!

  49. milponesseldem Says:

    now see no one calls demi and selena sluts when they take that pic, but if it was miley you would be bashing her like no tomorrow!!!!!\\\go on my youtube~~~~!!!!if u love kevin j and his bros!!!

    http://www.youtube.com/user/iLoveKevinJ4Life

  50. Samantha Says:

    Sprinkle Pop reports first!
    MORE PICS OF THE JONAS BROTHERS FILMING THEIR MOVIE!
    http://sprinklepop.wordpress.com/2008/09/22/more-jonas-pics-from-their-3d-film-filming/

    also

    TAYLOR SWIFT’S NEW SONG DEBUT!

    and

    JONAS BROTHERS AND MILEY CYRUS MADE IN THE DISNEY LAB! HILARIOUS VIDEO!

    Sprinkle Pop is taking over!

  51. Samantha Says:

    Sprinkle Pop reports first!

    JONAS BROTHERS AND MILEY CYRUS MADE IN THE DISNEY LAB! HILARIOUS VIDEO!
    http://sprinklepop.wordpress.com/2008/09/21/jonas-brothers-and-miley-cyrus-the-next-batch-of-debut-child-stars/

    Sprinkle Pop is taking over!

  52. Carolina Says:

    Awww
    I love them!
    Team Demi Selena and Jonas Brothers foreveerr!
    🙂

  53. hoy Says:

    the other site that is so tacky to bash the competion sucks….dont give the scabs the satisfaction of going there
    they suck and have no business sense

  54. Lollaz [[LOVES JONAS]] Says:

    why do they insist on using that picture?
    they are having fun
    dont you dare call them sluts
    me and my friends take pictures like that all the time

  55. Lollaz [[LOVES JONAS]] Says:

    and i love BOTH demi and selena :))

  56. xoraeeee Says:

    Dem??? Her name’s Demi…I HATE it when magazines try and sound cool by calling Demi Dem and Selena Sel…dumb magazines…

  57. ..... Says:

    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    TEAM DEMI AND SELINA!!
    ——–

    what the fuck?
    you cant even spell S-E-L-E-N-A
    your an idoit.
    dont spam the pages,
    learn how to spell.
    what grade are we in?
    im thinking your old enough to know how to spell since your on a gossip website.

    team miley.
    team demi,
    bitchessss.

    and yes,
    I AM CREEPIN

    =P

  58. g Says:

    Dem??? Her name’s Demi…I HATE it when magazines try and sound cool by calling Demi Dem and Selena Sel…dumb magazines…

    ___________
    hahahaha meee too! theyre lke we spotted sel and dem together i lke wow ur way cool!! stupid magazines!!!!

  59. layla Says:

    I love Demi and i guess Selena is okay. I’m not hating it’s juts there’s something about selena i don’t like and it isn’t because she’s linked to nick jonas i don’t care at all i’m happy for them. She is a pretty girl but i just feel as though she’s only famous because of nick jonas and beofre that she was just another diseny star. Also i hate the fact people beleive and she tries to show she knows the jonas brothers really well whilst dem iis the one who knows them better and introuduced them in the first palce and you don’t see her bragging about it. Selena seems like a nice girl but like i said before i just fine something increasingly irritating about her and no offence in a few years it unlikely her acting will go far as no o ne takes disney seriously and most of your fans are always young and if they grow up so do you. Hopefully though the very talented demi will keep us entertained with her brilliant voice. I wasn’t hating just stating my opinion. Selena seems nice. Remeber buy demi’s album.

  60. Lauren [[LOVES JONAS]] Says:

    DEMIS ALBUM COMES OUT 2MRW!

  61. yooo Says:

    demi looks really good in that pic.
    selena doesnt look her best, but hey, shes still pretty.
    just not in that pic so yeahh.

    lol barbies in fourth grade???
    wow times have changed.
    fourth graders nowadays get highlights, shop at abercrombie, and do not play with barbies lol

    —–
    haha i know. i used to play with like fake babies when i was in 4th grade.
    wayy back.
    now all them 4th graders think they are the shit and all by shopping at like hollister. haha

  62. yooo Says:

    Dem??? Her name’s Demi…I HATE it when magazines try and sound cool by calling Demi Dem and Selena Sel…dumb magazines…

    ___________
    hahahaha meee too! theyre lke we spotted sel and dem together i lke wow ur way cool!! stupid magazines!!!!

    ———
    agreed. like miley is milez and stuff.
    and they started the thing were couples names were combined.
    like niley and nelena and all that shit.

  63. Krystal Dawn Says:

    they like sleep overs because they can have lesbian sex with each other, this way they can still say they are virgins, HAHA …

    don’t get me wrong i don’t hate lesbians, just them. LOL …

    PEACE.

  64. THIS PIC IS NOT REAL! Says:

    THIS PICTURE IS NOT REAL ITS PHOTOSHOPED. JEEZ. demi’s face looks so much smaller than her body and she’s not even that big..
    and for selena, her stomach doesnt stick out like that. she was even thinner than now..so??
    its very obvious its not real. as for all those miley bikini pics, fake fake fake. the one with her on her boyfriend is real though. i could tell.

  65. THIS PIC IS NOT REAL! Says:

    THIS PICTURE IS NOT REAL ITS PHOTOSHOPED. JEEZ. demi’s face looks so much smaller than her body and she’s not even that big..
    and for selena, her stomach doesnt stick out like that. she was even thinner than now..so??
    its very obvious its not real. as for all those miley bikini pics, fake fake fake. the one with her on her boyfriend is real though. i could tell.

  66. demmmmmmmmmmmO? lmao. Says:

    true story (:

  67. Sandra Says:

    Go to http://www.juniorcelebs.com
    It’s just like oceanup!

  68. erin Says:

    ILOVE SELENA AND DEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MILEY SUCK HER 20 YEAR OLD SMALL HARRY BALLZ!!!

    ———–

    ….wtf is wrong with you?

    __________________

    HAHAHA, wow.. that cracked me up. & dude wtf IS wrong with you?

    ________________________________________________

    Holy crap! What the hell?! LMFAO! You’re fucking nasty!
    & just becuz she’s fuck’n hanging out with a friend,
    doesn’t mean that they’re dating RETARD! sO Shut the
    hell up kid! You definitely don’t know ANYTHING about
    her life so don’t be talking shit about her.

    …………………………………………….

    YOU’RE SICK! AND DON’T BE BRINGING MILEY INTO THIS! DOES THE POST SAY MILEY?! I DON’T THINK SO! and What the fuck is up with the damn spamming?!?!?!? GEEZ….. YOU’RE SO IMMATURE!

    ————————————————————–

    Yeah well Selena can go suck her Jonas Virgin faggot’s HAIRY DICK! NICK+SELENA = SICK
    NICK’s a DICKhead

    ———————————————-

    ahahahahahahahahahahahahha i laughed
    so hard at this comment. & nick isnt a dickhead.
    Have yu actually met them? No so stfu
    or i will find you & shove a dildo in yer nose

  69. Leeza Says:

    love demi 🙂
    like Selena
    okay with Miley.

  70. arianaJONAS Says:

    omg i did the same thing 🙂
    i love demi and selena
    keep on rockin girls ❤

    TEAM DEMI AND SELENA X a million

  71. Tru Says:

    It is nice to see such close friends, Best Friends……

    Team Miley
    Team Demi
    Team Selena
    Team JB

  72. O.o Says:

    y is it that magazines post useless stuff? i think those two made it pretty clear that they’re best friends… must they go any further?
    ugh… this is y i never read gossip magazines anymore…

  73. sarahjuana Says:

    but i hate the, (:

    let the hate comments ensue

    because they are horrible actresses
    ————–

    if they are so horrible, why give them the 2 mintues of posting?
    uh huh, thought so.

  74. neci loves jonas Says:

    haha!!
    thats cute..Playing barbies!
    xD

    They are awsome!

  75. xoxoseldemjb Says:

    aww theyre soo cute 🙂

  76. ♥JesseJonas♥ Says:

    Go SelGomez&DemiLovato!
    They R U L E

  77. Rachel Says:

    Join the CS GLOBAL SISTERHOOD!! I am a member as well has over 200 other girls and it’s amazing!!!!

    Message from owner Catrina

    It’s a sisterhood sorority that has members from all over the world. Anyone can join and Jonas Brothers fans are even more welcome. I’m Catrina and I created the sisterhood to bring Jonas loving fans from all over the world together. The sisterhood has grown immensely with girls from Kuwait, Ireland, Australia and many other countries and I just want more people to be able to experience it. These girls have really become sisters to me and I am so happy that I have them all in my lives. Usually in clubs like this the main source stays out of the loop but I am always around. I will never ignore anyone.

    I know what it’s like to be a young girl and have all those adolescence problems. Although I am only nineteen I have been through a lot in my life and instead of hiding it I want to share with people so they know that they are not the only ones going through this. I want to dedicate myself to helping others, especially young girls going through their teen years. I’m like the big sister you’ve always wanted and I will never judge you. It’s awesome though because you get to talk about what you like best and you are constantly updated on all news concerning Demi, Selena, Miley, JONAS BROTHERS and you get to talk about anything you have on your mind.

    Over 200 girls have already joined and they love it!

    Like I said all are welcomed to join.

    How to join

    Email me at demijonas@gmail.com with the following:

    Full Name

    Birthday (Month/Day/Year)

    Email address

    I love you all and thank you so much for your interest.

    Love,

    Catrina

    CLICK FOR MORE INFO!
    http://sprinklepop.wordpress.com/cs-global-sisterhood/

  78. wow Says:

  79. heheee Says:

    THIS PICTURE IS NOT REAL ITS PHOTOSHOPED. JEEZ. demi’s face looks so much smaller than her body and she’s not even that big..
    ______________

    umm well idk if its photoshopped or not and i dont really care…its not like its a bad pic.
    but whaddaya mean by “shes not even that big”
    if you meant like her body, demi (or whoevers body this is) isnt big, its skinny. whoever that is, demi or not, they look good in a bikini.
    its selena (or whoever that is) that looks a little odd here.
    but hey, whatever
    does anyone else see something on selena (or whoever it is) back??
    i like cant figure out what it is…
    hehe
    (:

  80. natalieeeee Says:

    thereeee so cutee :]

  81. Candice Says:

    Aw i love demi and selena :]
    Why cant there be a team called TEAM DEMISELANMILEY :[

    .. MileyDemiSelena Fan.Ox

  82. DEATH2DAPAPZ! Says:

    I find it funny in Miley articles itz all about demi/selena fans hating miley and in here theres like only 2 or 3 bad comments.

    Is that saying much about the types of fans each of them have?

    I’m a miley fan but I dont go yelling obscenties at demi and selena, you haters need to get over ur own insecurities

  83. MiSS KAREN Says:

    dont compare those bitches , ok?

  84. Cami Says:

    I love them! =]

  85. callie Says:

    stupid flat chested hoes

  86. Brianna Says:

    ok this to me isnt slutty at all only those miley cyrus pics of her showing off her bra and crap….she’s deffinately not a good role model

  87. Melissa Says:

    ILOVE SELENA AND DEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MILEY SUCK HER 20 YEAR OLD SMALL HARRY BALLZ!!!
    —————————————————————–
    Wtf?
    I’m a Demi + Selena fan too but that comment was really not necessary.

    ~

    Aw i love demi and selena :]
    Why cant there be a team called TEAM DEMISELANMILEY :[
    ———————————————————————
    Make one! (:

  88. Jackie Says:

    hahaha aw. Love demi, hate selena.
    ————————————-
    agreed
    —————-

    same here

    ________________

    why hate on selena? she hasn’t done anything to any of us.
    ____________________________________________________

    agreed! I luv them both! and i luv that pic.

  89. jo Says:

    they like sleep overs because they can have lesbian sex with each other, this way they can still say they are virgins, HAHA …

    don’t get me wrong i don’t hate lesbians, just them. LOL …

    PEACE.
    ———————————————-
    what the hell!!!
    That is soo wrong and everyone stop posting about miley why do you always comparee!!

  90. wow Says:

    yuo8i 87po

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: