Debby Ryan NEW YOUTUBE VLOG

New Debby Ryan vlog: ‘HEYY!! I’m answering some more questions on my ONLY YouTube account with my kitty Isaac. Check ’em out! Don’t miss The Suite Life on Deck this Friday, the 26th! See y’all! Debby.’ Thx Kandi!

131 Responses to “Debby Ryan NEW YOUTUBE VLOG”

  1. dddd Says:

    hj

  2. xoraeeee Says:

    OMG GO AWAY!!! SHE BOTHERS ME SOOO MUCH!!! IDK WHO SHE EVEN IS!!! WELL YEA I DO BUT SHE’S ANNOYING!!!

  3. jose Says:

    WHO CARE ABOUT THIS girl

  4. kjsd Says:

    EWWWWW

    i don’t like her

  5. aubrey Says:

    haha she’s funny. she kinda reminds me of selena and demi with the way she talks.

  6. ashly Says:

    haha she’s funny. she kinda reminds me of selena and demi with the way she talks.
    ————————-

    omg she talks just like themm…
    shes annoying

  7. Kristina Says:

    aww shes cute

  8. DemiOwnsMiley Says:

    ughh,
    i don’t know why,

    i just don’t like her.

  9. jk Says:

    FROM NOW ON NO ONE COMMENT THIS
    VIDEO!!!!!

    lol do it

  10. kat Says:

    i actually like her
    she seems like selena gomez

    maybe cuz they’re both from texas?
    idk

  11. mileyfanforever8 Says:

    i feel bad for her, a lot of people have hate for her, and she just started.

    well i won’t say i do or don’t like her right now, time will tell….

    i love miley

  12. Jamie Says:

    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SEARCH SPRINKLE POP AND YOU WILL GET THEIR WORDPRESS BLOG!
    SPRINKLE POP IS SURE TO TAKE OVER!!

    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SEARCH SPRINKLE POP AND YOU WILL GET THEIR WORDPRESS BLOG!
    SPRINKLE POP IS SURE TO TAKE OVER!!

    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SEARCH SPRINKLE POP AND YOU WILL GET THEIR WORDPRESS BLOG!
    SPRINKLE POP IS SURE TO TAKE OVER!!

    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SEARCH SPRINKLE POP AND YOU WILL GET THEIR WORDPRESS BLOG!
    SPRINKLE POP IS SURE TO TAKE OVER!!

    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SEARCH SPRINKLE POP AND YOU WILL GET THEIR WORDPRESS BLOG!
    SPRINKLE POP IS SURE TO TAKE OVER!!

    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SEARCH SPRINKLE POP AND YOU WILL GET THEIR WORDPRESS BLOG!
    SPRINKLE POP IS SURE TO TAKE OVER!!

    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SEARCH SPRINKLE POP AND YOU WILL GET THEIR WORDPRESS BLOG!
    SPRINKLE POP IS SURE TO TAKE OVER!!

    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SEARCH SPRINKLE POP AND YOU WILL GET THEIR WORDPRESS BLOG!
    SPRINKLE POP IS SURE TO TAKE OVER!!

    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SPRINKLE POP SUPPORTS KEVIN JONAS!
    SEARCH SPRINKLE POP AND YOU WILL GET THEIR WORDPRESS BLOG!
    SPRINKLE POP IS SURE TO TAKE OVER!!

  13. April Says:

    She reminds me of Demi and Selena too.
    The way she talks I mean, personality I guess.
    But yeah, I don’t like her. No idea why though.
    I guess its like she came out of nowhere and she’s
    on a show now. Ew.

  14. asas Says:

    People who are saying ‘who is she’ etc etc need to fuck off.

    There is a world outside of demi/jonas/selena/miley.

    I hate that any post that doesn’t involve those people is looked down upon. Please stop visiting this website if that’s the case.

  15. addyorangeeeee Says:

    she seems kinda fake

  16. Alicecullen Says:

    I’m sorry, she’s so incredibly annoying. She tries to be funny, but she’s just not.

  17. sdftg Says:

    she havent even started and she already has haters…..YOU GUYS ARE PATHETIC!!!!
    let the girl start out b4 u form an opinion on her

  18. kayla rose Says:

    i like her kitty 🙂

    its cute 🙂

    and i like her hair.

    and its judgemental to judge someone that hasn’t even aired on tv yet…

    yeah..
    hahah :))

  19. Bitches hatin all ready Says:

    You guys are pathetic. Your jealous of her to?! Ha shes so pretty/ I see why you hate her living her dream.

  20. Bitches hatin all ready Says:

    Oh and she sounds exactly like Selena and Demi.

  21. Renesmee Says:

    “all of your support reall makes me so encouraged!”

    …you haven’t been on TV yet.

  22. ahhh!!! Says:

    i love her already haah.
    i saw the pilot.
    its HILARIOUS!
    shes a boy…kinda in the episode

  23. B00MY JR Says:

    People who are saying ‘who is she’ etc etc need to fuck off.

    There is a world outside of demi/jonas/selena/miley.

    I hate that any post that doesn’t involve those people is looked down upon. Please stop visiting this website if that’s the case.

    —–

    i agree and if you haters don’t like her then don’t fuckin leave a comment on the post

  24. x x x i tell it how it is x x x Says:

    Aw I met her when i auditioned.
    I also talked to her before she has 300 something friends lol
    she’s really nice.

  25. vote jb on billboards Says:

    she reminds me sooooooo much of selena gomez i meet like the looks and talks but im not a fan of debby tho and i love sel…

  26. =) Says:

    vote jb on billboards Says:
    September 25, 2008 at 7:10 am

    she reminds me sooooooo much of selena gomez i meet like the looks and talks but im not a fan of debby tho and i love sel…
    ======
    i NO right her voice sounds sooo much of Selena’s

  27. dhsmrc Says:

    does she think shes famous or something?

  28. Jess Says:

  29. Janice Says:

    She’s so a mix of Selena and Demi it’s crazy. She needs to tone it down though. She’s coming off as REALLY fake.

  30. heheee Says:

    aww come on shes cute.
    and she sounds exactly like selena gomez but her voice is like a higher tone.
    i actually hate the suite life of zack and cody but i watched the pilot for suite life on deck and it wasnt as bad as i thought it was gonna be. there was still some extremely cheesy and dumb jokes in there but hey it was better than the regular show.
    i wish the show was just ashley t, brenda song, and her.
    lol i dont really like the sprouses being in there.
    and the got rid of maddy and estebon :/
    but im kinda liking bailey.
    who knows.
    lol and guys remember when london WASNT an airhead? like an extremely STUPID airhead like she is now? like the first episodes.
    i liked her that way.
    now shes so stupid its unrelistic.
    and brenda always makes her voice VERY high pitched in the show.
    like in interviews you can tell her voice is completely different

  31. B00MY JR Says:

    it’s kinda weird. she acts like selena gomez and demi lovato, she L00KS like a cross between selena and demi, and even S0UNDS like both of them. weird, eh? but shes c00l.

  32. jenna Says:

    AW SHES SO SWEET I ❤ HER

  33. Wooahhh,It'sKelsey! Says:

    She Seems Nice, I Like Her:)
    She Also Reminds Me Of Sel&Dem |:

  34. =) Says:

    What i have been noticin is dat Disney always adds these rly cute kids that r just like each other. Ders no difference btw Demi and Selena with her! It soo sickenin dat even her voice sounds just like Sels!!!
    I no some of u might say dats not her fault but comin, dont u think its kinda weird dat she’s from Texas also just like Sel and Demi hello ders 50 states look at other states too!!! GOSH DAT SOO BUGS ME!! (still lol, like always) =P

  35. xoxoselenademijb Says:

    What i have been noticin is dat Disney always adds these rly cute kids that r just like each other. Ders no difference btw Demi and Selena with her! It soo sickenin dat even her voice sounds just like Sels!!!
    I no some of u might say dats not her fault but comin, dont u think its kinda weird dat she’s from Texas also just like Sel and Demi hello ders 50 states look at other states too!!! GOSH DAT SOO BUGS ME!! (still lol, like always) =P

    HOLY FUCKK you’re rightt! i just noticed… i like selena better 🙂

  36. AC Says:

    She might be a nice girl, she’s just acting so fake.

  37. AC Says:

    What i have been noticin is dat Disney always adds these rly cute kids that r just like each other. Ders no difference btw Demi and Selena with her! It soo sickenin dat even her voice sounds just like Sels!!!
    I no some of u might say dats not her fault but comin, dont u think its kinda weird dat she’s from Texas also just like Sel and Demi hello ders 50 states look at other states too!!! GOSH DAT SOO BUGS ME!! (still lol, like always) =P

    and YEAH, I know. Disney just has a formula and it works. Debby looks just like a mixture of Miley and Selena. They won’t break out of their shell, but I think people are starting to get sick of the formula.

  38. Ummm Says:

    i think shes cute, but yes i agree she reminds me very much of selena. and i can def see the resemblance/mix of selena and demi in her looks. which is kinda weird.

    i am not a fan of selena at all, but i like this girl. hopefully she can try to not get caught up in the celebrity of things like selena. or i might start hating her.

    and why is it that a ton of disney stars are from texas?? so strange

  39. heheee Says:

    she actually looks like a cross between miley/demi/selena.
    i see mostly selena in her.
    and theres finally a 15 yr old disney girl that actually looks 15 lol.
    miley looks like 19, selena looks like 17-18, demi looks 18-20.
    its weird.
    lol.

  40. ladyfuckinlove Says:

    she seems sweet i like her she has this sweetness about her and she has lik a little country accent she reminds me a bit of selena gomez demi lovato and jessica simpson she seems really cool and to the people that dont like her get over it seriusly all u care about are selena miley demi nd tha jonas brothers get over it there not gonna be the biggest teens in the world for more than a couple of years okay new ones are coming 2

  41. surfsup Says:

    she’s hot!

    you guys are stupid

  42. sweetmama5 Says:

    I just found out that anyone can comment this website without signing in or registering. For all we know this is the same person saying hateful things over and over. pshhhhh

  43. gglove Says:

    I LOVE HER

  44. Lo Says:

    she is so cute i think i am gonna love her she seems so sweet i mixture of kay panabaker, selena gomez, brenda song and demi lovato it’s like everyone from texas has that sweet sound.

  45. mia Says:

    She is so mature and cute luv her

  46. hannah Says:

    Why are people already judging her to be the nxt disney slut she is cute and i doubt that she is gonna end up like miley she said that she looks up to brenda song on tiger beat, she looks up to a goodie tissue and she seems like a goodie tissue aka. she is disney’s ticket to goodie lane

  47. 001 Says:

    i love debby she is my new idol

  48. =) Says:

    hannah Says:
    September 25, 2008 at 5:53 pm

    Why are people already judging her to be the nxt disney slut she is cute and i doubt that she is gonna end up like miley she said that she looks up to brenda song on tiger beat, she looks up to a goodie tissue and she seems like a goodie tissue aka. she is disney’s ticket to goodie lane
    ======
    isnt it goodie too shoes?!?! IDK, lol =P
    and yea ppl are soo judgemental!!! Dey dont even no her

  49. aubrey Says:

    i do agree she seems kinda over the top. i think she’s probably really nice, and im sure she’s an amazing actress, but she’s coming off kinda fake. not bashin at all. just sayin lol

  50. Selena and Jonas Brothers Hater/Miley Lover 4 Life Says:

    I hate her!!!
    She seems like one of those super-annoying peppy girls.
    Plus she’s replacing Maddie, WHO CAN’T BE REPLACED!!!!!!!!!!
    She’s pissing me off.

    I’ll give Suite Life On Deck a chance,
    but not this nobody.

  51. bexx -- iREPFASHiON Says:

    yuck. shes fat and cant dress.
    i hate it

  52. ♥JesseLovesJonas♥ Says:

    She Is Pretty!
    xoxo

  53. as Says:

    She is so pretty luvv her

  54. as Says:

    debby rox

  55. uea Says:

    yeah she does rock.

  56. uea Says:

    how old is she?????????? 14-15?

  57. uea Says:

    super cute

  58. uea Says:

    YAY hail the nex tween queen

  59. l Says:

    I LOVE DEBBY SHE IS SO SWEET CANT WAIT 4 HER SHOW

  60. l Says:

    DEBBY IS MY IDOL SHE IS SO SWEET

  61. mimi Says:

    debby ryan rocks she is the next tween queen

  62. mimi Says:

    way 2 cute 4 disney

  63. sa Says:

    u: she is 15

  64. sa Says:

    disney finally find a cute 15 year old who acts and looks 15.

  65. pop Says:

    is she the next train wreck?????????? probably.

  66. 1223 Says:

    she is AMAZING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  67. l0 Says:

    i love debby!!!!!! she is so beautiful

  68. l0 Says:

    debby lol

  69. a Says:

    Debbyxoxoxo

  70. a Says:

    debby is the new tween queen her voice, looks and moves are on that road.

  71. a Says:

    ya 4 debby ryan.

  72. m Says:

    DEBBY U ROCK

  73. m Says:

    DEBBY I LOVE U!!!!!!!!!!!!!!!!!

  74. alls Says:

    Debby rocks she is so cute, and pretty and suite.

  75. alls Says:

    she is way better than disney

  76. alls Says:

    Hiya b d is the next queen get over it.

  77. alls Says:

    U ppl suck

  78. nem Says:

    Why are so much people hating her already. Has she done anything to u she is so pretty and talented.

  79. nem Says:

    debby ryan does not like haters

  80. a Says:

    debby is so fun.

  81. allessandra Says:

    give the girl a chance. you haven’t even seen her act, so how are you already judging her?

  82. a Says:

    good 4 all of those haters with NO life she is gonna do fine she has the looks and personality that none of those other girl have except for demi.

  83. brenda and selena lover Says:

    Ok people, stop judging her already ”ok she is so pretty and talented” is ok since u guys are obvio fans already and haters like ”i hate her” are just jealous and judging to fast, you guys haven’t seen her show yet so stop judging Brenda, Ashley and Dylan and Cole were not really that big back then (well Brenda was known to u guys since 2004 for stuck in the suburbs and her other movies and shows BUT that is not my point) Dylan and Cole and Ashley were literally no bodies before Suite Life aired and i remember alot of people saying that they are going to suck and others saying that they will rock and the rest just hated the fact that it’s not called the suite life of london tipton and all of that wining about brenda and stuff. But now they are literally international household names. Debby might and that is a very small percentage end up like Kyle Massey and Maira Walsh but that persenctage is 1 percent to the exact. Stop hating on Debby and stop bashing, get over the fact there is A new tween queen in the rise.

  84. brenda and selena lover Says:

    I love Debby she kinda sounds like Selena.

  85. 4 Says:

    debby is so the next disney cash cow.

  86. aka Says:

    SHE IS GORGEOUS I LOVE HER

  87. aka Says:

    DEBBY ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SHE HAS BEEN MY IDOL EVER SINCE BARNEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  88. aka Says:

    YAY DEBBY

  89. B Says:

    This is so cool cant wait for her show and movie she is so sweet and down to earth in real life.

  90. B Says:

    Debby is sooooooooooooooooo amazin

  91. Oh NO Says:

    debby ryan is da bomb

  92. 09er Says:

    BRENDA AND DEBBY ROCK!!!!!!!!!!

  93. aa Says:

    ya deb

  94. aa Says:

    Debby is now officially the new teen queen will officially on september the 26th but waiting 4 that.

  95. aa Says:

    rock on debby ryan

  96. descis Says:

    when is her show out?????? i love the suite life and so cant wait for her slice she is so cool probably the next brenda/miley for disney if she wants to be an actress only then the next brenda and if she decided music then the next miley/ i like miley, brenda, selena and demi so no hate comments.

  97. oppx Says:

    she is so cute and gorgous.

  98. s Says:

    she is 15.

  99. damo Says:

    yeah debby rox.

  100. sea Says:

    debby is cute===

  101. Anonymous Says:

    she is 15 and sounds 15 and acts like a 13 year old she is sweet and funny like the old brenda song.

  102. Anonymous Says:

    deb is defo a song.

  103. os Says:

    she is rockin that show cant wait 4 it. so desperate to see the next episode.

  104. os Says:

    debby is ma girl idol.

  105. gg Says:

    i love her already.

  106. backofdebbyryan Says:

    is she dating cole sprouse.,.Back of bebby Cole is my man.yes i am 9 and proad to be naine

  107. backofdebbyryan Says:

    debby is anoyang!!!!!!!!!!!!hae her

  108. backofdebbyryan Says:

    BACC OFF

  109. backofdebbyryan Says:

    yay she succy

  110. backofdebbyryan Says:

    cole s is ma maan

  111. backofdebbyryan Says:

    i HATE DEBBY RYAN

  112. lna Says:

    She is BETTER than Miley and Brenda get over it.

  113. uka Says:

    Yeah 4 sure debby 2 se u

  114. uka Says:

    she is hot

  115. uka Says:

    she is amazing love

  116. sea Says:

    BRENDA IS BETTER

  117. heheee Says:

    lol guys,
    she is NOT gonna be the next teen queen.
    she doesnt have her own show, movie with someone extremely popular, album worked on by someone extremely popular, love connection with someone extremely popular, or “feud” with someone extremely popular.
    shes a costar on the least popular show on disney.
    i mean HELLO?
    teen queen?
    shes cute but umm, no.
    not even close

  118. roxks Says:

    Love Debby she ROX!!!!!!

  119. kim Says:

    i love debby
    and fyi to backofdebbyran:
    first of all, you spelt off wrong.
    i know you’re nine, but you should know how to spell off.
    & she’s not dating cole,
    if you watched the video you would know that.
    and i’m not trying to be mean.

  120. lizzymcg Says:

    listen he he he bitch, the suite life on deck hasnt even aired so stop your fucking nonsense she has the looks, is working on an album and the suite life was extremely popular that is the first suite life. The spin off will have a multi million dollar promotion risk everywhere around the world her show has not even aired it and the suite life on deck is an ensemble cast with brenda and dylan and cole. You are a bitch get a life. People already ahte her of like her so go to your freaky pile. Suite Life has always been on top of disney ratings until that freaky cyrus bitch came and ruined disney and everything. get a life i am not a miley hater but i hate ppl like he he he freak. She is the next teen queen get over it bitch. The Suite Life on Deck is going to rock. 118 comments already and the show hasnt even aired. She is going to be amazing and FYI she isnt a co star so fuck out of here.

  121. lizzymcg Says:

    You are a fucking bitch get out of here. She is already a celebrity and her friggin show has not even aired so go away beotch. When that show aires and gets a top rating u should go and stab youself 10 times with a knive, bitch.

  122. lizzymcg Says:

    Sorry for being angry but what you said was shit like your face.

  123. Marsha Says:

    well HSM and hannah Montana didn’t have any famous people.No one even knew who the cast would end up worldwide stars.Give Debby a chance,you might be suprised one day.

  124. Selena and Jonas Brothers Hater/Miley Lover 4 Life Says:

    The show premieres tomorrow.
    We’ll see how her acting is then

  125. xo.JB Says:

    i jst dont get y she made a video and shes not famous yet.
    she should slow down

  126. xo.JB Says:

    DEBBY ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SHE HAS BEEN MY IDOL EVER SINCE BARNEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    —————-
    how come all the celebs come from barney?
    its kinda wierd

  127. lizzymcg Says:

    xo.JB:

    Selena and Demi had a youtube account where THEY posted videos of them before there shows aired, get a life.

  128. mileyluvr Says:

    can’t stand the bitch…

  129. comon Says:

    Debby is beautiful, funny and nice. She doesn’t seem like a camera whore but really natural. I hope she goes far, she deserves it!

  130. callie Says:

    debby used to go to my skool in the 3rd grade. she iz kinda weird

  131. Blair. Says:

    shes adorabllllleeeeeee.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: