Jonas Brothers E! TRUE HOLLYWOOD STORY

Jonas Brothers BFF Mandy Van Duyne posted on her Myspace page that she’s meeting with E! True Hollywood Story today. Do you think it’s about JB?! ;] Thx Megan!

84 Responses to “Jonas Brothers E! TRUE HOLLYWOOD STORY”

  1. oliviaaa Says:

    probably! she’s not really famous for anything else.. xD BUT I LOVE THAT PICTURE SO MUCH.

  2. TEAM EDWARD! Says:

    Cool! can’t wait

  3. AthenaMarie Says:

    I think it is…soo, cool! And cool that Mandy will be in it 😀 I can’t wait!

  4. Emerson Says:

    Of corse it’s Jonas. Why else would Mandy be on TV.

  5. yeah. Says:

    ew mandy’s a fucking douche!
    she let them go for push play and then once she and cj broke up she thinks she can go running back to them.

    attentionwhoreeee.

  6. damn Says:

    ew mandy’s a fucking douche!
    she let them go for push play and then once she and cj broke up she thinks she can go running back to them.

    attentionwhoreeee.
    ———————
    lol omg
    i thought i was the only one that found something strange about her!

  7. its meeeeee Says:

    well, who else would it be for???
    i wonder what kinda of story/secrets she will spill…

  8. Debby!* Says:

    yaa…I can’t wait!

  9. Megann. Says:

    yay. i’m so excited for this!!

  10. gdafg Says:

    thats old look at her last sign in. she hasn’t been on since february and thats not even her page

    shelbie

  11. yo Says:

    Actually that is her page…

  12. madeline Says:

    omg yasssssssssssssssssssssssssss that would be so good if they made one about the jonas brothers :D:D:D

    i love the jonas brothers 🙂

  13. gi Says:

    yea, it HAS to be that E! is doing a special on the Jonas Brothers and she’s one of the people being interviewed.. that’s why people know her

  14. youreundeniable09 Says:

    omg that would be sooo awesome!
    can’t wait!
    love mandy 🙂

  15. (: Says:

    welll DUHHHH.

  16. ashleylb Says:

    maybeeeeeeeeeeeee

  17. Carolina Says:

    I hope I’d love to see that 🙂
    I’m a jb’s BIG fan
    Team Demi Selena and Jonas Brothers! 🙂

    JONAS BROTHERS ROCK MY SOCKS! 😀

  18. blah Says:

    Of course its about the jonas brothers y else wud anyone wanna talk to this nobody

  19. Carolina Says:

    Joe looka adorable and amazing in this pic 🙂

  20. Carolina Says:

    looka
    looks haha

  21. Brittany Says:

    oh sweet. I am excited

  22. Selena Rocks! Says:

    she’s just an attention whore, milking them for their fame. You say selena is using them for their fame but it’s really mandy who is using them. If i was the Jonas Brothers i would have left our friendship as soon as she started using their fame to promote Push Play

  23. sore Says:

    Shouldnt u all b in school and not commenting on Oceanup?

  24. Selena Rocks! Says:

    maybe we are in school :p

  25. dagaj Says:

    Shes pretty and does joe only date blonds? I hate him 4 that!

  26. Dangaaa Says:

    dagaj Says:
    October 2, 2008 at 11:12 pm

    Shes pretty and does joe only date blonds? I hate him 4 that!

    __________________________________________________________

    i don’t know..but wasn’t that girl from australia..that girl he was really into or whatever..she wasn’t blonde..right?? &&she was supposedly his dream girl.

    but yeah im pretty sure shes on E! for JB..that’s what she’s known for right?

  27. mona Says:

    JONASSSSSSSSSS BROOTTTTTTTTHHHHHHHHHHEEERRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LMAOOO..IIM KINNDA HYPERR
    SOO YAHH
    =]

  28. doodle Says:

    You guys should stop making fun of Mandy honestly it’s not right. She’s not using them she’s is one of their best friends. You guys wonder why the Jonas Brothers have become so distant it’s because of all the pyscho crazy shit-talking bitches. Why don’t guys leave their personal lives alone and focus on their music. You don’t know them and it’s not your place to point fingers at people they’ve come close to/ are close to. While I’m already typing this stop saying OMJ and crap like that it’s weird and annoying and stop screaming at them. In the end they are normal guys doing their job. Nothing to obsess over honestly there are plenty of cute guys in your city/town that are as much “good guys” as the Jonas Brothers. I found one. 🙂

  29. Melissa Says:

    Oh Gosh!
    i hope!!!

  30. Janna Says:

    omgomgomg.
    ID LOVEEEEE THAT.

  31. ♥JesseLovesJonas♥ Says:

    That Picture Is SO CUTE!

  32. ALexandra Says:

    I dunno Mandy personally but I think that she is getting a lot of attention only bcuz she is JB’s friend!
    Not to be mean or anything but she would NOT be getting this kind of attention if she wasn’t Jb’s friend
    Dunno wht up with her but she kinda”USED” the fact tht people kinda “know” her to promote Push Play to jonas fans and to make them “famous” if tht is wht they are :S
    She might be a nice person who knows O_o
    but she is ENJOYIN herself with the sorta fame she has … and for what? FOR NOTHING! she is taking advantage that JB put her name on the map!!!!

  33. Janna Says:

    she’s just an attention whore, milking them for their fame. You say selena is using them for their fame but it’s really mandy who is using them. If i was the Jonas Brothers i would have left our friendship as soon as she started using their fame to promote Push Play

    —–

    okay seriously?
    shes known them for almost ever.
    WAYYYY before the fameee.

    you cant even compare herr to selena anyway,
    they’re completely different people.

  34. Emily Says:

    I hope its for the JBs.. I watch E! all the time.. so i wouldn’t miss it..
    lol

    -Emily

  35. ALexandra Says:

    tht was just me sorry if tht was rude but thas is kinda wht it seems

  36. Samrah. Says:

    That’s so awesome!!!
    I LOVE MANDY!!
    she’s amazing.
    people stop hating on her.

  37. xoraeeee Says:

    Either for the Jonas Brothers or Push Play…Probably the Jonas Brothers. I’m SOOO gonna watch that!!!

  38. Person(lovesselena&demi&JB&david&dylan&cole) Says:

    Probably for JB
    cuz there best friends

  39. Stacy Lynn Says:

    Did she break up with that guy in Push Play ? Isn’t she just the video girl in the Jona’s video? Well, I guess if you hang out with the right people you become famous.

  40. sally Says:

    please go to my friends jonas fan site
    http://LUV2LUVJONAS.NING.COM

  41. Selena Rocks! Says:

    She might be a nice person but how can you not not say she isn’t milking them for their fame?
    I mean Demi has a best friend that isn’t famous but yet do u see her using Demi’s name to make herself famous or others around her?
    Then there’s Leslie, she’s miley’s BFF…or was but did she ever use her name to promote others?
    The list can go on wit other disney stars that have had unfamous best friends but they haven’t dropped their name for their benefits. Mandy is just using them for their fame now. So what if they had been friends along time…years don’t matter when it comes to using ppls fame.

  42. carly Says:

    omg really
    they need to wait a couple more years before they have a true hollywood story cause i wanna know their secrets and their not gonna say them when their still at the peak of their career

  43. Gemma Says:

    omg really
    they need to wait a couple more years before they have a true hollywood story cause i wanna know their secrets and their not gonna say them when their still at the peak of their career
    ______________________________________________

    yea they need to wait a few years so they’ll be able to include all the rehad stints and gay sex scandals!! ahaahah

  44. lollipop Says:

    “he might be a nice person but how can you not not say she isn’t milking them for their fame?
    I mean Demi has a best friend that isn’t famous but yet do u see her using Demi’s name to make herself famous or others around her?
    Then there’s Leslie, she’s miley’s BFF…or was but did she ever use her name to promote others?
    The list can go on wit other disney stars that have had unfamous best friends but they haven’t dropped their name for their benefits. Mandy is just using them for their fame now. So what if they had been friends along time…years don’t matter when it comes to using ppls fame.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    The Jonas Brothers wrote a song called “Mandy” and the song is about….well, Mandy. That’s why Mandy is kinda famous. She’s not using them for fame, especially since she hasn’t been hanging around with them in a long time, so why you are you making it seem like she’s a gold-digging, fame-hungry bitch, when really she’s just a down to earth, loyal friend?

  45. i heart varsityFC Says:

    “he might be a nice person but how can you not not say she isn’t milking them for their fame?
    I mean Demi has a best friend that isn’t famous but yet do u see her using Demi’s name to make herself famous or others around her?
    Then there’s Leslie, she’s miley’s BFF…or was but did she ever use her name to promote others?
    The list can go on wit other disney stars that have had unfamous best friends but they haven’t dropped their name for their benefits. Mandy is just using them for their fame now. So what if they had been friends along time…years don’t matter when it comes to using ppls fame.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    The Jonas Brothers wrote a song called “Mandy” and the song is about….well, Mandy. That’s why Mandy is kinda famous. She’s not using them for fame, especially since she hasn’t been hanging around with them in a long time, so why you are you making it seem like she’s a gold-digging, fame-hungry bitch, when really she’s just a down to earth, loyal friend?
    —-

    yea exactly. the boys wrote a song about HER. the boys had HER on they’re myspace top 8 before things got crazy, not natually we’re all going to put two a two together. mandy didn’t ask for any of this, but its still going to happen. why is it when someone knows JB, they are all of a sudden “milking their fame off them.’

  46. Yvonne Says:

    Great. Yet another pic of Joe. FUCK! This is a story about all 3 of them

  47. ♥JesseLovesJonas♥ Says:

    Yvonne Says:

    October 3, 2008 at 12:14 am
    Great. Yet another pic of Joe. FUCK! This is a story about all 3 of them

    __
    Lol CHILL Yvonne (:
    At Least Ocean(Bitchin)Up.Com Put Stories For KEVIN!
    Like The ‘Slick Hair’ & The ‘Dinner With Danielle’
    So It’s Cool
    (OceanUp Is Still A Mother Fucker For Not Putting A Kevin Picture For A Jonas Story But Whatev.)

  48. OCEANUP SUCKS!!! Says:

    Mandy used the Jonas Brothers to make sucky ass Pushplay famous!

  49. ♥JesseLovesJonas♥ Says:

    The Jonas Brothers wrote a song called “Mandy” and the song is about….well, Mandy. That’s why Mandy is kinda famous. She’s not using them for fame, especially since she hasn’t been hanging around with them in a long time, so why you are you making it seem like she’s a gold-digging, fame-hungry bitch, when really she’s just a down to earth, loyal friend?
    —-

    yea exactly. the boys wrote a song about HER. the boys had HER on they’re myspace top 8 before things got crazy, not natually we’re all going to put two a two together. mandy didn’t ask for any of this, but its still going to happen. why is it when someone knows JB, they are all of a sudden “milking their fame off them.’

    ___
    Yeah I Totally Agree,
    Like They Wrote A Song About Her &Like Did Three Different Videos Or Something,
    So Ofcorse She’ll Be Known
    GIVE HER A BREAK! -.-
    Please,
    Don’t Start With The Whole ‘Oh She’s A JB Friend..BITCH’ Thing! -.-
    GRR

  50. doodle Says:

    If Mandy is “famous” then I wonder why? Hmm..well all of the Jonas fans adding her. Pretty much almost every Jonas fan with a myspace added her so that made her “famous. So most of you guys gave her that fame and now you’re complaining about it.

  51. ♥JesseLovesJonas♥ Says:

    doodle Says:

    October 3, 2008 at 12:27 am
    If Mandy is “famous” then I wonder why? Hmm..well all of the Jonas fans adding her. Pretty much almost every Jonas fan with a myspace added her so that made her “famous. So most of you guys gave her that fame and now you’re complaining about it.

    __
    Dude Exactly

  52. Yvonne Says:

    JESSE-its not enough. I have reached an apex of seething when it comes to Kevin being ignored. He gets 1 story and then Joe get 5 or 6(Nick as well). I’m done sitting back and not fighting for Kevin

  53. ♥JesseLovesJonas♥ Says:

    Yvonne Says:

    October 3, 2008 at 12:33 am
    JESSE-its not enough. I have reached an apex of seething when it comes to Kevin being ignored. He gets 1 story and then Joe get 5 or 6(Nick as well). I’m done sitting back and not fighting for Kevin

    __
    Okay I AGREE
    T

  54. Yvonne Says:

    JESSE—-I am so glad I have you here at Ocean or I would lose my mind over this. TY for being here for me

  55. ♥JesseLovesJonas♥ Says:

    You’re**

  56. Yvonne Says:

    JESSE – – -THEY JUST DID IT AGAIN. A STORY ABOUT LOVEBUG IS TOP STORY NOW, AN GUESS WHAT? ANOTHER JOE PIC. DAMMIT!

  57. kandee Says:

    im sure any thing they put on there will be things most people already know if it’s true

  58. katie Says:

    Of corse it’s Jonas. Why else would Mandy be on TV.
    ___________
    hahahaha so true.

  59. nicole Says:

    As much as I don’t want to agree with the people who say she’s using them, I think she is. Mandy may have been nice back in the day, but I think she’s being very cunning about this whole situation. She seems to want attention more than their other friends. She hasn’t really done anything to deserve a column in Popstar Magazine. What is her profession anyway? Groupie?

    The Jonas Brothers have the absolute worst taste in girls. We don’t know anything about Danielle, but I hope Kevin at least has better taste than Nick and Joe.

    I love that phrase “apex of seething.” I’m gonna jack that for my book. 😀

  60. Candy Says:

    I agree with Nicole except for the taste in girls..Taylor is pretty! xD

  61. the shuk Says:

    WAIT WHY ARE THEY GETTING A TRUE HOLLYWOOD STORY BEFORE MILEY SHES MORE FAMOUS

  62. JB-Rocks! Says:

    JONASSSSSSSSSS BROOTTTTTTTTHHHHHHHHHHEEERRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LMAOOO..IIM KINNDA HYPERR
    SOO YAHH
    =]

    ===========

    i can tell. haha when i get to cheerleading practice thats how im gonna be!
    I love the jonas brothers!

  63. RADGIRLY Says:

    Yah, I think so 🙂
    Can’t wait!

  64. Selena Rocks! Says:

    yup i agree with nicole also,
    i mean if mandy has a column, why not maya…i mean she is closer to the boys anyways and she is considered the jonas sister.

  65. Juliie Says:

    i definetly am a big fan of hers, shes been friends with the jonas brothers since they were young. i think they have true friendship. 🙂

  66. katieee! Says:

    wow. why are they interviewing her. i’d rather see the jonas brothers.
    [:

  67. CindyLovesJonas Says:

    YEAH! THATS COOL!
    MANDY LOOKS PRETTY!
    I WOULD LIKE IT BETTER IF HER GOT WITH MANDY
    AND DUMP THT TAYLOR CHIPMUNK ugh..
    shes just annoying to me……….!!!!!!

  68. blahhh. Says:

    ew mandy’s a fucking douche!
    she let them go for push play and then once she and cj broke up she thinks she can go running back to them.

    attentionwhoreeee.

    ~~~~~

    agreeed.

  69. aubrey Says:

    cool. cant wait!

  70. lena Says:

    YAY! about time!

  71. SM& JB` Says:

    DUHHH!

  72. SM& JB` Says:

    and y allof a sudden shes going to a interview
    shes a nobody:/

  73. SM& JB` Says:

    ew mandy’s a fucking douche!
    she let them go for push play and then once she and cj broke up she thinks she can go running back to them.

    attentionwhoreeee.
    ———————
    lol omg
    i thought i was the only one that found something strange about
    her

    oh thats y ! i dont like her already

  74. maddie Says:

    WTF??!?! i am a HUGE fan of JB and i tihnk it’s too early for them to have an E! True Hollywood story!! jeez they’ve been famous for like 2 years, they don’t need one.

  75. i heart vfc Says:

    WTF??!?! i am a HUGE fan of JB and i tihnk it’s too early for them to have an E! True Hollywood story!! jeez they’ve been famous for like 2 years, they don’t need one.

    they have been working at their career for about 5 years now and i’m sure they are at their peak. what better time to have the story then now.

  76. morgan Says:

    I LOVE WATCHING E! True Hollywood Story!!!!!!!!!! I CANT WAIT TO WATCH IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOVE KEVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  77. gracie Says:

    wow no duh its on jonas!!! cause there friken amazing!

  78. hello Says:

    omg really
    they need to wait a couple more years before they have a true hollywood story cause i wanna know their secrets and their not gonna say them when their still at the peak of their career
    ————–
    I totally agree,
    but i don’t think they truly are going to have an E! true hollywood story all for themselves
    It could be like for todays biggest teen stars or whatever, its a little early in their career to have one all about them

  79. skankburger Says:

    thats not even her myspace..

  80. Lauren Says:

    Who even cares about Mandy? She is a nobody. The only reason why she is known is because she is The Jonas Brothers’ best friend. She just used the Jonas Brothers to promote that suckish band Push Play. I hate her. She is such an attention whore.

  81. kayla Says:

    that’d be pretty awesome.
    they’ve made it far in the business.

  82. Katie Says:

    ew mandy’s a fucking douche!
    she let them go for push play and then once she and cj broke up she thinks she can go running back to them.

    attentionwhoreeee.
    ——————————–

    or not? She and Joe broke up a whiiiile ago. Way before they got famous. And they always stayed really good friends and always posted things about and for them even while dating CJ. In fact, Joe is the one who INTRODUCED her to CJ. So, she’s not running back to them. She’s just been with them all the time. Get your facts straight.

    And I hope it’s about JB! That would be FANTASTICCC!

  83. Chloe Says:

    Unless you know her, you cant comment on what shes like, or her reasoning behind what she does.
    If she was such an attention seeking whore, Jonas Brothers wouldnt be really close with her.
    Unless you think they can’t pick their own friends, and dont have good judgement of people.
    I think its amazing if theyre going to have a hollywood story about them, I cant wait!

  84. Lollaz [[Loves Jonas]] Says:

    haha i love that picture
    joe
    xD

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: