Demi Lovato BLOND WIG, Sonny With A Chance

Sonny With A Chance set pictures. +1! Thx xiL0VEjonasbrothersQ.

235 Responses to “Demi Lovato BLOND WIG, Sonny With A Chance”

  1. ashley Says:

    hahahahahah funny. :]

  2. tiara Says:

    what is the show about

  3. Juliie Says:

    LOLOLOL

  4. Maile (NOT MILEY!) Says:

    Lol cute

  5. Robyn Says:

    sahweeeeeeet

  6. Schnookums. Says:

    Can’t wait till this premieres! (:
    I hear it’s funny, so I can’t wait to see what it’s about
    or at least start to see commercials for it soon on Disney.

  7. Dejhana Says:

    i really enjoy that her music is playing in the background
    =)

  8. Firemaaaaan cara. Says:

    lmaaaoox0

  9. Melanie Says:

    NOT FIRST! YAY haha

  10. Firemaaaaan cara. Says:

    what is the show about

    A girl who moves to L.A to be on her favorite tv shooww.

  11. christian Says:

    I think its nick jonas cuz look at his bicep and triceps

  12. Brooke Says:

    ew that wig looks gross on her

  13. Selena Says:

    Ahh. I love Demi! Hope she suceeds 🙂

  14. XDUDEX Says:

    OMG! its Demontana!!!!

  15. christian Says:

    People 4rm Burbank, California which is around Disney Studio get see Stars all day datsz not fair

  16. Jonas Brothers #1 Fan Says:

    kewl. she’ll probably succeed for a good time.

  17. nileyforever Says:

    blonde does NOT suit her.

    but shes cute 🙂

  18. heidi Says:

    she looks really ugly here

  19. DemiOwnsMiley Says:

    can’t wait!
    love demiiii :]

  20. james Says:

    i guarantee all the crazy miley fans are gunna be like ‘SHE IS CPPYING MILEY, SHES TRYING TO BE LIKE HANNAH MONTANA! I HATE HER!’

    please, little girls, go take your medicine befre commenting today.

  21. nelena is real fuck NILEY Says:

    J.O.N.A.S
    WIZARDS SECOND SEASON
    SONNY WITH A CHANCE
    THESE SHOW ARE GONNA BEAT HANNAH MONTANA !

  22. kim Says:

    i guarantee all the crazy miley fans are gunna be like ‘SHE IS CPPYING MILEY, SHES TRYING TO BE LIKE HANNAH MONTANA! I HATE HER!’

    please, little girls, go take your medicine befre commenting today.
    ————–
    i agree with u and those little girls need help!

  23. Jbmileyfan Says:

    She should deff not be a blond haha
    The show doesn’t seem that good to me

  24. yo Says:

    i cant wait for the show!!!!!!

  25. maria Says:

    I like her, but she doesn’t look good here, lol.

    And that guy kinda looks like Nick, but not really.

  26. melani Says:

    Well crazy Miley fan here saying I Did not take medicine and I don’t hate Demi, I don’t even know what the show is about yet or why she’s wearing a bad wig.

  27. * Says:

    It does look like Nick,
    but i don’t see him wearing
    his always used necklace.

  28. =] Says:

    This show looks dumb. I was thinking about giving it a chance,
    but nah.

  29. Jordan Says:

    it’s not nick, lol.
    his hair in the 2nd pic is soooo different then nick’s.
    but i love how her music’s playing in the background of the 2nd video.

  30. sara Says:

    She looks ugly here. It’s probably that wig. Or not. Idk.

  31. yo Says:

    i think i saw alyson stoner standing there also

  32. Schnookums. Says:

    i guarantee all the crazy miley fans are gunna be like ‘SHE IS CPPYING MILEY, SHES TRYING TO BE LIKE HANNAH MONTANA! I HATE HER!’

    please, little girls, go take your medicine befre commenting today.
    ————–
    i agree with u and those little girls need help!
    __________

    Yeah, I would’ve predicted the same too.
    They (some fans) always come up with an excuse to compare to Miley to any Disney Star and automatically start babbling about how much they want to be her, copy her, EVERYTHING. It’s ridiculous …

  33. melani Says:

    Oh come on Nelena fan you just want to start something and I’m not taking that crazy stupid bait Hannah Montan has already proven itself and has nothing to worry about.

  34. sfsdf Says:

    wtf? is she trying to be hannah motanna ?
    im not even a miley fan (or demi or selena fan.. i hate them all!)
    but thats soo gay

  35. Linds. Says:

    I would MAYBE watch this show if she
    could actually act, but since she sucks,
    I’ll pass.

    I’ll just stick to listening to her sing.

  36. gfhgfh Says:

    what in the hell is she doing wearing a blonde wig?!
    xD

  37. iLove Demi Says:

    i love demi and all but blond this not suit her at all but she is pretty

  38. Michaela Says:

    I cannot wait for this show !! (:
    Demi is gorgeous.
    Dont like her ?
    Your just jealous xD

  39. mmm Says:

    what in the hell is she doing wearing a blonde wig?!
    xD

    ————————-

    she is wanna be hannah montana haha

  40. Helen Says:

    cause it was nick jonas?

  41. LaLa Says:

    She’s not trying to be Hannah Montana. Sheesh. Isn’t her show about a sitcom? I saw other pictures where she was wearing a crazy wig. Maybe on her show she just wears a lot of wigs. It doesn’t mean she’s trying to be like Miley. Not every Disney Star is copying Miley.

  42. Nikki Says:

    ew she looks ugly as a blonde

  43. TeamMileyMandy Says:

    ew demi looks so bad with a blonde wig.
    shes a wannabe hannah montana.
    only miley can pull it off, sorry demi.

  44. m nkj, Says:

    kjnlkjlk

  45. james Says:

    ew demi looks so bad with a blonde wig.
    shes a wannabe hannah montana.
    only miley can pull it off, sorry demi.

    hahahahaha what did I say! i knew someone would make that idiotic comment

  46. Meg[: Says:

    Well, at least now she knows
    to never dye her hair blonde.
    Ever.

  47. vat Says:

    Disney is dumb.

    Do you guys know what drama they just produced???

    LMAOOO

    oh god, this is gonna get good.

  48. bea Says:

    god, i love demi, but i am glad they found miley for hannah montana before they found demi. she cant pull off a blonde wig, 😀

  49. m nkj, Says:

    nlkmlk

  50. Person (team everyone bby) Says:

    ew demi looks so bad with a blonde wig.
    shes a wannabe hannah montana.
    only miley can pull it off, sorry demi.

    hahahahaha what did I say! i knew someone would make that idiotic comment

    ==

    I know seriously she doesn’t even know the story line and shes bashing

  51. the shuk Says:

    I HATE THIS UGLY PITBULLS MOM

  52. baba Says:

    why are they giving demi her own show, she isnt even a good actor, but she is a really really good singer. i hate how disney just gives anyone a show without having real acting skills. dont hate on me for saying this, i like demi an all but shes no a good actor

  53. Maddy Says:

    Miley does the blond wig better but whatever.
    Love them both.

  54. LaLa Says:

    ew demi looks so bad with a blonde wig.
    shes a wannabe hannah montana.
    only miley can pull it off, sorry demi.
    ————————————–
    How is she a wannabe Hannah Montana? The show makes her put on that stuff for the storyline. It’s all Disney.

  55. vat????? Says:

    she dosent have the skin tone to be a blonde.

  56. kay Says:

    I know Miley fans bug the crap out of me!

  57. LeeAnn Says:

    Haha, she does look really bad as a blonde though.

  58. gaby Says:

    u guys are rude demi is amazing if you dont like it then take ur rude comments somewhere else you haters

  59. Sanna Says:

    she looks so bad with a blonde wig.
    LOL

  60. mary jane. Says:

    Demi is only pretty when she wears that
    shitload of make-up.

  61. Sanna Says:

    I know seriously she doesn’t even know the story line and shes bashing

    __

    you don’t have to know the storyline
    to know that Demi looks horrible in a blonde wig
    while Miley doesn’t 🙂

  62. jennie Says:

    This show looks…not worth watching.

  63. bea Says:

    u guys are rude demi is amazing if you dont like it then take ur rude comments somewhere else you haters

    ——————————

    uhm, a lot of us are saying that she can’t pull it off. that’s not rude, its factual. demi IS amazing, and i love her. but like someone else said, she doesn’t habve the skin tone to pull it off. it would be like miley trying to dye her hair super black again, she said it made her look like a pasty freak or something.

    :]

  64. >. Says:

    Demi looks pale white!

  65. LaLa Says:

    God people. She may not look the best in a blonde wig but stop comparing to Miley. I’m sick and tired of everyone being compared to her.

  66. Laura Says:

    She seems so fake.

  67. Mark Says:

    She’s not pretty.

  68. = Says:

  69. >>> Says:

    Fake bitch.

  70. >. Says:

    ISN’T THAT GUY IN 0:57 Hannah Montana when Lilly was dating him then Miley didnt believe her??

    anyone didnt even noticed :’]

  71. kat Says:

    this show has the potential to be hilarious.
    i hope its great!!!!! =)

  72. Your damn mother! Says:

    My fucking gosh
    you miley fans need to crawl the fuck out of mileys ass
    and stop dissing people and comparing them to miley. It’s demis damn show, how the hell is she a “wannabe” hannah montana? thats just so stupid. She wan’t the one that ASKED for the wig , it was given to her to be apart of the show.

    Just another reason i hate miley more
    they always bring her up in everything
    and compare her to everyone every chance they get
    and disses anyone that even got the same shoes as miley
    because shes miss little fucking perfect right?
    get the hell over it, assholes!

  73. (: Says:

    She’s gonna be the next Disney Slut.

  74. kat Says:

    the wig is probably supposed to look terrible by the way!

  75. John Says:

    Demi is fug.

  76. YoMOMMA Says:

    kind of weird, don’t you think?

  77. d. Says:

    Her eyes are like a mile apart.

  78. MiLeY fAn FoReVeR Says:

    hmmm wonder why shes wearing the wig?!

    reminds me of hannah montana haha

  79. whatever. (The Breakfast Club) Says:

    holy mother of scotland.

  80. David Says:

    She’s just average. I don’t look at her and
    see “beautiful”. I see “cute”.

  81. stephen Says:

    blonde just doesn’t go well for her.

  82. MileyFan Says:

    eww bad wig!!

  83. MiLeY fAn FoReVeR Says:

    Her eyes are like a mile apart.

    ________–

    true but i still love her

  84. gina Says:

    Fake, fake, fake.

  85. YoMOMMA Says:

    uʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎq

  86. LaLa Says:

    How is she fake? She’s actually really nice.

  87. YoMOMMA Says:

    uʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎquʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎquʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎquʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎquʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎquʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎquʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎquʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎq

  88. cassie Says:

    SHES STARTED TO BE A wannabe! shes copying hannah montana! i bet shes going to be like MILEY! and she started to sing because of selena!! selena started to sing her theme song for her show then demi started to sing!!!!! THEN, demi got bangs because of selena wanted to get bangs BEFORE camp rock! then demi did it for camp rock! WANNABE AND A SHOW OF! another disney slut

  89. 1234 Says:

    I used to like her.
    But she seems fake, now. :/

  90. Person (team everyone bby) Says:

    SHES STARTED TO BE A wannabe! shes copying hannah montana! i bet shes going to be like MILEY! and she started to sing because of selena!! selena started to sing her theme song for her show then demi started to sing!!!!! THEN, demi got bangs because of selena wanted to get bangs BEFORE camp rock! then demi did it for camp rock! WANNABE AND A SHOW OF! another disney slut

    ==========

    wow bitch…u think u got it all ina nutshell right? u know everything about demi?

  91. Sam Says:

    She’s been looking washed up lately.

  92. YoMOMMA Says:

    hello peeeeeeople

  93. oh,yeahh Says:

    Demi is fugly.

  94. SelenaDemi Says:

    SHES STARTED TO BE A wannabe! shes copying hannah montana! i bet shes going to be like MILEY! and she started to sing because of selena!! selena started to sing her theme song for her show then demi started to sing!!!!! THEN, demi got bangs because of selena wanted to get bangs BEFORE camp rock! then demi did it for camp rock! WANNABE AND A SHOW OF! another disney slut
    __

    oh yeah?
    your so sure shes a slut
    wait for her damn pictures

    mrs slut detector

  95. mary Says:

    uʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎq
    ———–
    actually nope i read it with my head strait sryyy 😀

  96. yo Says:

    this show is gonna be fucking hilarious =D

  97. Jessica Says:

    ok no….miley is the only one who can pull off all the hair colors!

  98. justine Says:

    Ugh, I had hope for her.

  99. *** Says:

    The blonde wig brings out her ugly.

  100. jULiE Says:

    uʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎq

    ________________

    OMG HOW DID U DO THAT?

  101. YoMOMMA Says:

    ok no….miley is the only one who can pull off all the hair colors!

    ——-

    the wig is suppose to look bad dipshit

  102. Sho.mo:] Says:

    i like demi
    but y do all diseny stars have blonde wigs?

  103. DemiOwnsMiley Says:

    I used to like her.
    But she seems fake, now. :/

    —-

    how?
    you don’t even know her.

    i’m sick of all these kids calling people “fake” just as an excuse to say they dont like them.
    not just you, but like people who call selena or other people fake.

  104. peanutbutterjellytiimee. Says:

    This show looks bad. And on top
    of it all, the main actor sucks ass.

  105. sweetcheeks!! Says:

    the show seems shit. no one can blame demi for trying to copy hannah montana because she doesnt decide what kinds of wigs she wears!!

    and disney dont seem to care about whether or not people can actually act/ sing/ dance. demi is an amazing singer, but disney wants to make her into a mogul, like miley, so they need to give her a show too. its the same with selena- she can barely act, so why give her a ecording contract when 90% of her songs are going to be computerized?

    so far, only milay is the actual disney “star”- she can sing, act, dance, write songs, etc. disney should keep people like demi and selena stuck to what theyre good at.

    (not a crazy miley fan!)

  106. Sho.mo:] Says:

    OMG! its Demontana!!!!-

    great!
    ..not

  107. Gaby Says:

    ok no….miley is the only one who can pull off all the hair colors!

    _________________________________
    lmao now i see that is what you teenies call
    talent?
    all hail miley?

    lmao.
    cant wait to see this show! anything is better then hannah montana(in my opinion)

  108. hmm Says:

    Haha, her slutty pictures will come
    out in a matter of time.

    She seems like the type.

  109. == Says:

    uʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎq

    Pfft, I didn’t even have to tilt my head.

  110. JB Lover Says:

    the background looks familiar to me. It looks like I saw the background from Hannah Montana

  111. =] Says:

    so far, only milay is the actual disney “star”- she can sing, act, dance, write songs, etc. disney should keep people like demi and selena stuck to what theyre good at.

    ———

    Miley can’t act for shit. And she can barely sing.

  112. Gaby Says:

    Hey who know they are probably making fun of Hannah Montana ;}
    now that would be a awesome show!

  113. kris Says:

    uʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎq

    _________

    i read it with my head vertical! hmmmm….maybe im abnormal for being able to do thatt!

    but how did you do thatt??

  114. karen Says:

    lmao now i see that is what you teenies call
    talent?
    all hail miley?

    ——-

    Miley is like a fuckin’
    god to them.
    No one is holier than thou.

  115. lala=] Says:

    uʍop ǝpısdn pɐǝɥ ɹnoʎ ƃuıuɹnʇ ʇoıpı uɐ ǝʞıן ʞooן ןןıʍ noʎ sıɥʇ ƃuıpɐǝɹ ɥsıuıɟ noʎ ǝɯıʇ ǝɥʇ ʎq

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    I didn’t have to turn my head upside down to read that, i didn’t tilt my head at all.

  116. hiii(: Says:

    so far, only milay is the actual disney “star”- she can sing, act, dance, write songs, etc. disney should keep people like demi and selena stuck to what theyre good at.

    ——-

    Miley sucks at acting. Her singing is mediocre
    at best. And let’s not even talk about her “dancing”. lol

  117. Ashley Says:

    lmao.
    i like how some people think Miley’s an ‘amazing’ actress.
    She sucks.
    she over-acts.
    her voice is annoying.
    she sounds like somethings in her throat.

    whatever. anywayssss.
    i think this show’s gonna be really good 🙂
    im excited for it.
    even tho i really dont care for Disney show’s.
    lmao.

  118. bea Says:

    maybe she plays a mean girl in this episode.

    most of the disney mean girls seem to have blonde hair,
    sharpay, tess, the girl in wizards whos name escapes me…

  119. haha Says:

    miley succckkkks and her fans are gay

  120. kelly Says:

    J.O.N.A.S
    WIZARDS SECOND SEASON
    SONNY WITH A CHANCE
    THESE SHOW ARE GONNA BEAT HANNAH MONTANA !

    ____________

    HAHAHA j.o.n.a.s and sonny with a chance are gonna suck cuz the jonas brothers and demi can’t act

  121. JB! Says:

    umm is she trying to be the new hannah montana..

  122. kelly Says:

    maybe she plays a mean girl in this episode.

    most of the disney mean girls seem to have blonde hair,
    sharpay, tess, the girl in wizards whos name escapes me…

    _____________

    i think her name is gigi or gg

  123. :] Says:

    lmao.
    i like how some people think Miley’s an ‘amazing’ actress.
    She sucks.
    she over-acts.
    her voice is annoying.
    she sounds like somethings in her throat.
    – – – –
    and demi doesnt?

  124. kris Says:

    so far, only milay is the actual disney “star”- she can sing, act, dance, write songs, etc. disney should keep people like demi and selena stuck to what theyre good at.

    ———

    Miley can’t act for shit. And she can barely sing.

    True. She this famous because she had
    the right marketing. And all those little girls
    think she’s a god.

  125. apricotjeanz Says:

    yo sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  126. :] Says:

    maybe she plays a mean girl in this episode.

    most of the disney mean girls seem to have blonde hair,
    sharpay, tess, the girl in wizards whos name escapes me…

    – – –
    not HM!
    (:

  127. Giovanna Says:

    J.O.N.A.S
    WIZARDS SECOND SEASON
    SONNY WITH A CHANCE
    THESE SHOW ARE GONNA BEAT HANNAH MONTANA !

    ____________

    HAHAHA j.o.n.a.s and sonny with a chance are gonna suck cuz the jonas brothers and demi can’t act

    —-

    I like JB and Demi, but this is true.
    None of them can act, not even a little bit.

  128. Celia Says:

    lmao.
    i like how some people think Miley’s an ‘amazing’ actress.
    She sucks.
    she over-acts.
    her voice is annoying.
    she sounds like somethings in her throat.
    – – – –
    and demi doesnt?

    ——-

    They both suck monkey balls.

  129. . Says:

    what a hot blond! haha(:

    i like how in the second video train wreck is playing.
    all time favorite song.
    haha

  130. SelenaDemi Says:

    Haha, her slutty pictures will come
    out in a matter of time.

    She seems like the type.
    __
    Pshhh after what happened to miley when she flagged her dirty ass in the camera you seriously think demi will do it? im far from thinking that
    but who knows lol.

  131. lalala Says:

    that show is gonna suck

  132. jacky Says:

    hi hannah montana.
    disney needs some new ideas

  133. joyce Says:

    I LOVE DEMIIIIIIIIIII!

    you creepin?

  134. jeri Says:

    What a horrible blonde.

  135. Luciana Says:

    cassie Says:

    October 12, 2008 at 6:51 am
    SHES STARTED TO BE A wannabe! shes copying hannah montana! i bet shes going to be like MILEY! and she started to sing because of selena!! selena started to sing her theme song for her show then demi started to sing!!!!! THEN, demi got bangs because of selena wanted to get bangs BEFORE camp rock! then demi did it for camp rock! WANNABE AND A SHOW OF! another disney slut

    ——————————————————————————–

    OMG, YOU ARE FUCKING INMATURE, LOSER !, DEMI ROCKS MY DEAR.

  136. (: Says:

    demi has an amazing singing voice
    –she should stick to that—
    she cant act at all!
    i mean seriously.

  137. Gaby Says:

    J.O.N.A.S
    WIZARDS SECOND SEASON
    SONNY WITH A CHANCE
    THESE SHOW ARE GONNA BEAT HANNAH MONTANA !

    ____________

    HAHAHA j.o.n.a.s and sonny with a chance are gonna suck cuz the jonas brothers and demi can’t act

    —-

    I like JB and Demi, but this is true.
    None of them can act, not even a little bit.
    ______________
    really?
    i could of sworn the nick and joe were in a few
    HUGE broadway plays(takes Talent)
    and kevin was in commercials.
    i think they are better at singing though.
    same goes for demi.

  138. yooo!!!! Says:

    the red lipstick takes me back
    to charlotte haha

  139. Gaby Says:

    October 12, 2008 at 6:51 am
    SHES STARTED TO BE A wannabe! shes copying hannah montana! i bet shes going to be like MILEY! and she started to sing because of selena!! selena started to sing her theme song for her show then demi started to sing!!!!! THEN, demi got bangs because of selena wanted to get bangs BEFORE camp rock! then demi did it for camp rock! WANNABE AND A SHOW OF! another disney slut
    _____
    nah demi seems to know better then to take the miley path
    she will make her own;].
    besides i dont even know how we can handle 1 miley o.o.

    ah damn i cut my bangs way before selena,
    also i had a blond wig hidden in my closet and pretended to be someone else damn miley is a follower to;]
    lol this is ridiculous.

  140. Cristobel Says:

    I usually think new disney shows are really stupid, but in the end i start to like it after i watch a couple episodes.

  141. retard girrrl Says:

    WTF ?

  142. hello. Says:

    Your damn mother! Says:

    October 12, 2008 at 6:44 am
    My fucking gosh
    you miley fans need to crawl the fuck out of mileys ass
    and stop dissing people and comparing them to miley. It’s demis damn show, how the hell is she a “wannabe” hannah montana? thats just so stupid. She wan’t the one that ASKED for the wig , it was given to her to be apart of the show.

    Just another reason i hate miley more
    they always bring her up in everything
    and compare her to everyone every chance they get
    and disses anyone that even got the same shoes as miley
    because shes miss little fucking perfect right?
    get the hell over it, assholes!

    ————————————————————————————–

    yout pretty damn stupid
    you know
    i mean how can you hate someone just because they talk about her
    its not her fault and you pretty much are probably the stupidest person on this

  143. bea Says:

    lmao now i see that is what you teenies call
    talent?
    all hail miley?

    ——-

    Miley is like a fuckin’
    god to them.
    No one is holier than thou.

    ————————–

    aha this made me crack up 😀
    miley is overrated.
    like i see hannah montana figurines being sold and fucking six flags.
    i used to love her, but she is too much now.

  144. taylor =] Says:

    hahaha;; i luhh demi..
    but she looks like shes
    wearing the hannah wig..
    thats just been through some major damage? :\

  145. I Says:

    Too many nick jonas look alikes stop it ok youll never b half as hot as him.

  146. the tree girl Says:

    that show looks great!and i was laughing cuz in the second video it looks like hannah and jackson LOL!
    AND PLEASE! STOP WITH NICK JONAS IN ALL!
    ITS SOOOOO BORING!
    IM ALWAYS TRYING TO LIKE HIM!
    BUT YOU PEOPLE ARE NOT HELPING!

  147. Samrah. Says:

    SHE’S AMAZING!!
    I LOVE HER!

  148. . Says:

    ok demi, love you and all, but you do not work as a blonde. please stay a brunette. haha. maybe it’s her skin tone that doesn’t work. I CANNOT WAIT TILL IT AIRS. even though demi’s not that great at acting. but anyways, i’ll support her in whatever she does.

  149. Your damn mother! Says:

    My fucking gosh
    you miley fans need to crawl the fuck out of mileys ass
    and stop dissing people and comparing them to miley. It’s demis damn show, how the hell is she a “wannabe” hannah montana? thats just so stupid. She wan’t the one that ASKED for the wig , it was given to her to be apart of the show.

    Just another reason i hate miley more
    they always bring her up in everything
    and compare her to everyone every chance they get
    and disses anyone that even got the same shoes as miley
    because shes miss little fucking perfect right?
    get the hell over it, assholes!

    ————————————————————————————–

    yout pretty damn stupid
    you know
    i mean how can you hate someone just because they talk about her
    its not her fault and you pretty much are probably the stupidest person on this
    _____
    Bitch many people say that
    and its the damn truth!
    i have reasons to hate her
    but in addition with all her stuck up preppy fans
    trashing other and putting her up ontop like shes a goddess
    i know shes too damn overrated !
    so i dislike her more.
    bitch get the fuck away
    im not gonna argue with some annoying fan

  150. MileyThatScandalousBitch! Says:

    HAHAHA DEMI ROCKS! <333

  151. Lauren Says:

    she looks awful with the wig!!
    i luv her,but really!

  152. Me Says:

    Ok she CANNOT pull of wearing a blonde wig!

  153. Em Says:

    That definatly is Nick. the first picture is of him with people getting a picture with him! He must be there supporting his bff!

  154. Samantha Says:

    That definatly is Nick. the first picture is of him with people getting a picture with him! He must be there supporting his bff!

    Um. yeah, that’s definitely not Nick. (:

  155. Jd Says:

    She looks fuckin ugly in that wig, lol.

  156. heheee (RAY CLAN) Says:

    that looks like nick.
    i was like “is that nick” before the subtitle thing even popped up lol.
    but who knows.
    and this show is confusing.
    at first i thought it was gonna be about a show in a show. whatever.
    but now demi’s been seen wearing two fake-ass wigs and bright red lipstick, alongside with a little girl in a bee costume.
    this makes no sense.
    bahah

  157. nelena is real fuck NILEY Says:

    I HATE MILEY FANS .. THOSE LITTLE GIRLLS OBSESSED WITH HANNAH MONTANA ACT LIKE JUST BECAUSE MILEY’S HAS HER OWN SHOW THAN EVERYBODY ELSE IS TRYIN TO COPY HER …LIKE SERIOUSLY WHO WOULD WANT TO COPY SLUTTY GAY VIRUS . ATOOS XD’!!!
    TEAM DEMI /SELENA/JONAS/DAVID HENRiE T

  158. heheee (RAY CLAN) Says:

    she wouldve looked better in that wig if she was tanner, she wasnt wearing that weird lipstick, it had bangs, and it wasnt too shiny to look like real hair.
    bahah

  159. heheee (RAY CLAN) Says:

    I don’t look at her and
    see “beautiful”. I see “cute”.
    _____________________

    yeah i love her but when i look at her i dont see “gorgeous”
    i see “very cute”
    you know?
    but when she puts on that cakeload of insanely dark makeup i start to see the pretty in her.
    but she hasnt worn that lately.

  160. Nancy Says:

    That guy kinda resembles Nick, but it’s obvious
    it’s not him.

  161. kat Says:

    thats actually a cute dress shes wearing, but you cant even tell because of the ugliness of the wig
    rofl

  162. lala=] Says:

    I HATE MILEY FANS .. THOSE LITTLE GIRLLS OBSESSED WITH HANNAH MONTANA ACT LIKE JUST BECAUSE MILEY’S HAS HER OWN SHOW THAN EVERYBODY ELSE IS TRYIN TO COPY HER …LIKE SERIOUSLY WHO WOULD WANT TO COPY SLUTTY GAY VIRUS . ATOOS XD’!!!
    TEAM DEMI /SELENA/JONAS/DAVID HENRiE T

    —————-

    LOL right. i would love to see another crazy demi/selena/miley fight!

  163. Firemaaaaan cara. Says:

    Whats with Disney and wigs? (: Demiii is my favorite haha.

  164. Em Says:

    That definatly is Nick. the first picture is of him with people getting a picture with him! He must be there supporting his bff!

    Um. yeah, that’s definitely not Nick. (:

    _

    “um. yeah” it is him. I don’t see why it couldn’t be him. He’s wearing the basic v-neck american apparel shirt that they always wear and his hair is excatly the same. Why would people be taking pictures with some random guy…

  165. Firemaaaaan cara. Says:

    I HATE MILEY FANS .. THOSE LITTLE GIRLLS OBSESSED WITH HANNAH MONTANA ACT LIKE JUST BECAUSE MILEY’S HAS HER OWN SHOW THAN EVERYBODY ELSE IS TRYIN TO COPY HER …LIKE SERIOUSLY WHO WOULD WANT TO COPY SLUTTY GAY VIRUS . ATOOS XD’!!!
    TEAM DEMI /SELENA/JONAS/DAVID HENRiE T

    Though I don’t prefer Miley, theres no reason to HATE
    every single Miley fan. It’s not healthy to hate.
    & It’s not like Miley can be the only girl protagonist
    on Disney, silly.

  166. lindsey Says:

    OH i don’t like that wig haha

  167. YEAAAHHH Says:

    SHE LOOKS HORRIBLE WITH THAT BLOND WID!!!!!!!!!!!!!
    BUT SHE’S COOL

  168. Janie Doll Says:

    “um. yeah” it is him. I don’t see why it couldn’t be him. He’s wearing the basic v-neck american apparel shirt that they always wear and his hair is excatly the same. Why would people be taking pictures with some random guy…

    Are u talking about the guy @ 1:25? Because that’s definitely
    not him.

    Or…which guy are you talking about?

  169. heheee (RAY CLAN) Says:

    funny how disney cant make shows about NORMAL families anymore.
    teen popstar/normal girl, wizard, boy band, psychic, people who live on a hotel AND cruise ship, girl on a tv show who loves red lipstick and fakeass wigs?
    bahah.
    what is the world coming to.
    lol

  170. Sandra Says:

    I don’t look at her and
    see “beautiful”. I see “cute”.
    _____________________

    yeah i love her but when i look at her i dont see “gorgeous”
    i see “very cute”
    you know?
    but when she puts on that cakeload of insanely dark makeup i start to see the pretty in her.
    but she hasnt worn that lately.

    —-

    Yeah, I completely agree. [:

  171. heheee (RAY CLAN) Says:

    on nick jonas, the first pic seriously looks like him, i was like “is that nick jonas?” before that little subtitle thing popped up.
    plus it could be him, hes wearing a v neck with his curly hair and taking a picture.
    the second pic kinda looks like him sorta, but the first pic really looks like him
    but who knows

  172. --- Says:

    She’s ugly.

  173. Kay Says:

    To the person who said Miley is the only one on disney that can sing, dance, act, and more is crazy! Demi can sing and so can others, Miley can’t. Miley’s voice is okay. She preforms good, though. Selena, Cheetah Girls, Vanessa, Alyson Stoner can dance. Miley can’t. Watch Nobody’s perfect and you’ll see. Selena can act. Miley’s entertaing but can’t act. he overacts. Miley may be funny but she’s not God!

  174. demiifan1 Says:

    ii love demii 🙂
    but i dont think she looks good with blonde hairr,
    i cant wait for her show!

  175. Jennifer Says:

    I love Demi.

    But not with that wig.

    Sorry Demz! It’s just not working.
    Try something else. =]

    -Jen

  176. 008 Says:

    Nick has a very specific look (or idk what word I’m looking for here) and that doesn’t look like him.

  177. misty starr Says:

    The first pic KINDA looks like him, the second pic
    doesn’t look like him at all.

  178. heheee (RAY CLAN) Says:

    To the person who said Miley is the only one on disney that can sing, dance, act, and more is crazy! Demi can sing and so can others, Miley can’t. Miley’s voice is okay. She preforms good, though. Selena, Cheetah Girls, Vanessa, Alyson Stoner can dance. Miley can’t. Watch Nobody’s perfect and you’ll see. Selena can act. Miley’s entertaing but can’t act. he overacts. Miley may be funny but she’s not God!

    _____________________

    in my opinion, theyre talent areas are:

    SELENA:
    dancing: well i havent REALLY seen her dance
    acting: 95%
    singing: 5%
    her voice is decent but not special
    and she hasnt perfromed so yeah

    DEMI:
    dancing: from what ive seen, not very good. not sure.
    singing: 99%
    acting: 1%
    shes an okay performer. i guess. i dont know

    MILEY:
    dancing: again, not sure
    singing: 55%
    perfroming: 60%
    wow i already kinda passed the llimit lol.
    anyway, if i could add more
    acting: 9%

    i love them all equally

  179. Irene Says:

    J.O.N.A.S
    WIZARDS SECOND SEASON
    SONNY WITH A CHANCE
    THESE SHOW ARE GONNA BEAT HANNAH MONTANA !

    ____________

    HAHAHA j.o.n.a.s and sonny with a chance are gonna suck cuz the jonas brothers and demi can’t act

    —-

    I like JB and Demi, but this is true.
    None of them can act, not even a little bit.

    i love demi and jb too. but demi sucks at acting.
    its like the worse i’ve ever seen.
    like in that jb video about the orange web site thing.
    OMFG SO FAKE! gah it killed me watching it.
    joe is pretty good.
    nick…no.
    kevin…just funny because hes acts stupid.

  180. heheee (RAY CLAN) Says:

    J.O.N.A.S
    WIZARDS SECOND SEASON
    SONNY WITH A CHANCE
    THESE SHOW ARE GONNA BEAT HANNAH MONTANA !

    ____________

    HAHAHA j.o.n.a.s and sonny with a chance are gonna suck cuz the jonas brothers and demi can’t act

    —-

    I like JB and Demi, but this is true.
    None of them can act, not even a little bit.

    i love demi and jb too. but demi sucks at acting.
    its like the worse i’ve ever seen.
    like in that jb video about the orange web site thing.
    OMFG SO FAKE! gah it killed me watching it.
    joe is pretty good.
    nick…no.
    kevin…just funny because hes acts stupid.

    ____________________

    yeahh demi and jb are badd/
    its obvious demi only got as the bell rings because of her voice.
    then camp rock of course.

  181. Irene Says:

    in my opinion, theyre talent areas are:

    SELENA:
    dancing: well i havent REALLY seen her dance
    acting: 95%
    singing: 5%
    her voice is decent but not special
    and she hasnt perfromed so yeah

    DEMI:
    dancing: from what ive seen, not very good. not sure.
    singing: 99%
    acting: 1%
    shes an okay performer. i guess. i dont know

    MILEY:
    dancing: again, not sure
    singing: 55%
    perfroming: 60%
    wow i already kinda passed the llimit lol.
    anyway, if i could add more
    acting: 9%

    i love them all equally

    I AGREE.

  182. Irene Says:

    yeahh demi and jb are badd/
    its obvious demi only got as the bell rings because of her voice.
    then camp rock of course.

    i didnt really watch as the bell rings.
    but honestly…demi sorta screams when she sings.
    like i love demi. but shes not that great of a singer.
    in my opinion.

  183. Alicecullen Says:

    Actually the name of it is Welcome to Holliwood now, I just auditioned for a recurring on it friday.

  184. heheee (RAY CLAN) Says:

    Actually the name of it is Welcome to Holliwood now, I just auditioned for a recurring on it friday.

    ______________________

    idk if they changed the name or not, but they most likely didnt, since they already shot some episodes and probably called her “sonny” in the show by now.
    bahah

  185. Alicecullen Says:

    “idk if they changed the name or not, but they most likely didnt, since they already shot some episodes and probably called her “sonny” in the show by now.
    bahah”

    Aha, I thought so too but they JUST released the breakdown, and casting put the title as Welcome to Holliwood. They just need to pick something… And so far all the names suck…

  186. heheee (RAY CLAN) Says:

    yeahh demi and jb are badd/
    its obvious demi only got as the bell rings because of her voice.
    then camp rock of course.

    i didnt really watch as the bell rings.
    but honestly…demi sorta screams when she sings.
    like i love demi. but shes not that great of a singer.
    in my opinion.

    _____________

    she does sorta scream sometimes, these pop songs dont suit her at al and she doesnt sound special when she sings them.
    i wish she did the kind of r&b she did on that one youtube video at the kelly clarkson concert.
    how cool would it be to have a disney girl do an r&b album?
    lol

  187. Irene Says:

    she does sorta scream sometimes, these pop songs dont suit her at al and she doesnt sound special when she sings them.
    i wish she did the kind of r&b she did on that one youtube video at the kelly clarkson concert.
    how cool would it be to have a disney girl do an r&b album?
    lol

    i dont really know what r&b is….sorry. haha.
    i dont raelly understand why people have to sound ‘SPECIAL’
    i mean…miley doesnt sound special.

  188. Kay Says:

    heheee (RAY CLAN) October 2008
    ——————————————
    For me:
    Selena: The percent will go up to what ever
    Dancing:70%
    Singing:31 %
    Acting: 100%

    Demi:
    Singing: 100%
    Dancing:30%
    Acting: 50%

    Miley:
    Singing:60%
    Dancing:30%
    Acting: 60%

    Miley gets 100 precent in perfrming, though. demi get’s 60. selena not sure.

  189. okok:) Says:

    i freakin lovee demi ,
    but hannah montana all over again?
    please no lmao.

  190. Kay Says:

    but this proves selena can sing good.
    http://www.youtube.com/watch?v=WOeoeyN0EDA and her singing leavin’

  191. heheee (RAY CLAN) Says:

    she does sorta scream sometimes, these pop songs dont suit her at al and she doesnt sound special when she sings them.
    i wish she did the kind of r&b she did on that one youtube video at the kelly clarkson concert.
    how cool would it be to have a disney girl do an r&b album?
    lol

    i dont really know what r&b is….sorry. haha.
    i dont raelly understand why people have to sound ‘SPECIAL’
    i mean…miley doesnt sound special.

    ______________

    well in my opinion mileys voice is sorta kinda unique.
    and demi has a good voice but it doesnt show in songs like get back
    thats what i was trying to say
    anddd if you look up “demi lovato at kelly clarkson concert” or something like that
    you’ll see what i mean.
    lol

  192. tyhdrtyh Says:

    ahahaha!

  193. woahh. Says:

    J.O.N.A.S
    WIZARDS SECOND SEASON
    SONNY WITH A CHANCE
    THESE SHOW ARE GONNA BEAT HANNAH MONTANA !
    ——————
    tahah, you are obviously like what? eight?
    the jonas brothers and demi can’t act, sorrry.
    they’re alright and all, just with the singing.

    have you seen the plot line for jonas? PWAHAHAHxD
    what a joke. hannah montana owns these bitchass shows.

    and wowp is boring. it’s just like sabrina the teenage witch.
    except lamer. anyone remember that show?(;

  194. Alicecullen Says:

    “tahah, you are obviously like what? eight?
    the jonas brothers and demi can’t act, sorrry.
    they’re alright and all, just with the singing.”

    And Miley can act? This is news to me…

  195. Stan Says:

    I don’t blame Miley, Demi, the JB’s or Selena for their own shows. Let’s face it, they don’t write, produce, or direct the shows.

    I don’t understand why Disney feels it necessary to carry over the same show format for all of their show.

    WOWP duplicates Thats so Raven. That’s so Raven was about a girl who had the secret ability to see the future. WOWP is about a family who have the secret ability to do magic because they’re wizards.

    Hannah Montana is about a girl who is normal during the day and secretly a Blonde Rock/PoP star at night, and it looks like Demi’s new show is about a girl who is normal during the day and secretly a movie star.

    Even the JB’s new show is apparently about 3 guy’s who are secretly spies??? And Phil of the future, was about a family trying to appear normal but were from the future.

    Only Even Stevens, Lizzie McGuire, and Sweeet life seem original.

    So people don’t blame the actors, blame Disney for lack of originality.

  196. Me Says:

    coolio!!!

  197. -_-; Says:

    this show will fail

  198. Alicecullen Says:

    “Hannah Montana is about a girl who is normal during the day and secretly a Blonde Rock/PoP star at night, and it looks like Demi’s new show is about a girl who is normal during the day and secretly a movie star.”

    She’s not secretly a movie star. I auditioned for the pilot, and what happened was the star of a television show wanted someone new, and so Sonny, Holli, whatever her name is in the show, gets to be on it.

    And Disney just has a formula, and it’s making them millions. They shouldn’t change it when it’s still working fine.

  199. Gaby Says:

    I don’t blame Miley, Demi, the JB’s or Selena for their own shows. Let’s face it, they don’t write, produce, or direct the shows.

    I don’t understand why Disney feels it necessary to carry over the same show format for all of their show.

    WOWP duplicates Thats so Raven. That’s so Raven was about a girl who had the secret ability to see the future. WOWP is about a family who have the secret ability to do magic because they’re wizards.

    Hannah Montana is about a girl who is normal during the day and secretly a Blonde Rock/PoP star at night, and it looks like Demi’s new show is about a girl who is normal during the day and secretly a movie star.

    Even the JB’s new show is apparently about 3 guy’s who are secretly spies??? And Phil of the future, was about a family trying to appear normal but were from the future.

    Only Even Stevens, Lizzie McGuire, and Sweeet life seem original.

    So people don’t blame the actors, blame Disney for lack of originality.

    __________________________
    Agreed!

  200. isaa Says:

    ok, i really love demi, i think it’ll be a great show!

  201. Breeza Says:

    OMG I can’t wait 4…
    Sonny with a chance!
    Wizards Of Waverly Place (2nd season)
    JONAS
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    They’re gonna b soo cool!
    (love demi & selena!)

  202. Chloe Says:

    she looks so cute haha

  203. nadia Says:

    im not a miley fan, but even i think she is trying to copy hanna montana i mean are disney trying to make a blond wig competition

  204. Buggie Says:

    Demi is so beautiful and talented:]
    I will and forever love her:]
    And i will watch her show it looks great:]

    oh…ps…..I saw her live and WOW her voice has to have been the most beautiful thing i have ever heard:]

  205. jobros Says:

    omj it does look like nick j (:

  206. Omi Says:

    omg…trainwreak…i love that song!!

  207. ame Says:

    she puts on a lot of wigs in this show and this eppisode is called “ooh so you think you can pee pee dance” and shes a host and thats y she put on that wig!!!

  208. AC Says:

    its Demontana!!!!

    ———–

    haha!

  209. Claire Says:

    No offence but this really reminds me of Hannah Montana , The story line and the wig !!! Deja Vu anyone ?

  210. LaLa Says:

    I don’t blame Miley, Demi, the JB’s or Selena for their own shows. Let’s face it, they don’t write, produce, or direct the shows.

    I don’t understand why Disney feels it necessary to carry over the same show format for all of their show.

    WOWP duplicates Thats so Raven. That’s so Raven was about a girl who had the secret ability to see the future. WOWP is about a family who have the secret ability to do magic because they’re wizards.

    Hannah Montana is about a girl who is normal during the day and secretly a Blonde Rock/PoP star at night, and it looks like Demi’s new show is about a girl who is normal during the day and secretly a movie star.

    Even the JB’s new show is apparently about 3 guy’s who are secretly spies??? And Phil of the future, was about a family trying to appear normal but were from the future.

    Only Even Stevens, Lizzie McGuire, and Sweeet life seem original.

    So people don’t blame the actors, blame Disney for lack of originality.

    ———————

    I totally agree. But JONAS isn’t going to be spies anymore.
    It’s more like Hannah Montana. They are going to be rock stars living in New Jersey and go to school. That’s what I heard.

  211. Says:

    someone’s going alittle “hannah montana”

  212. DanceTheSos Says:

    i love dems….just hope she isnt turning into a hannah montana monster!

  213. DanceTheSos Says:

    its Demontana!!!!

    ———–

    haha!

    —————
    ahhhhhh

    run demi!

    run before its too late!!

  214. hallie Says:

    sounds like hannah montana… just as i thought. replacement

  215. cristina Says:

    haha she really doesnt suit blond hair 😛

  216. demi fan Says:

    she wants to be hannah montana?

  217. aislynn Says:

    holy hannah montana!

  218. AJ Says:

    well I know for a fact thats Not nick jonas, because thats my friend, wow guys.

  219. NICKJHIATUS Says:

    aHHHHHHHHHHHHHHHHH NICK JONAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WELL IF ITS NOT NICK JONAS THEN WOW HES HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  220. alfie Says:

    the guy behind her in the 1st pic was in hannah montana, the episode when lily’s boyfriend cheats on her.

  221. iop Says:

    jajajjajajaa esa estupida ya se creyo hannah montana
    que tada!!!!!!!!!!!!!!!!!

  222. JonasDemileySelDisney! Says:

    bababahahahaah i lovee demi

  223. jes Says:

    ew she looks fucking disgusting but what else is new she always does

  224. maaaa Says:

    http://www.youtube.com/demilovatofan002x

  225. Holly Says:

    Your damn mother! Says:

    October 12, 2008 at 6:44 am
    My fucking gosh
    you miley fans need to crawl the fuck out of mileys ass
    and stop dissing people and comparing them to miley. It’s demis damn show, how the hell is she a “wannabe” hannah montana? thats just so stupid. She wan’t the one that ASKED for the wig , it was given to her to be apart of the show.

    Just another reason i hate miley more
    they always bring her up in everything
    and compare her to everyone every chance they get
    and disses anyone that even got the same shoes as miley
    because shes miss little fucking perfect right?
    get the hell over it, assholes!
    ________________________________________________________

    I COMPLETLY AGREED 100% with that .
    hah you just made my daayy

  226. Marjorie Says:

    I wish Disney would be a little more original.
    I wouldn’t blame Demi, she’s not CHOOSING for it to be sort of like Hannah Montana, it’s just Disney not being able to come up with any more ideas.

  227. The real Mrs. Joe Jonas Says:

    I don’t like the wig on her but I’m excited for the show!♥

  228. gloriaaaaaaaaaa(: Says:

    how is it NOT like hannah montana ?
    blondwig . duhhhh ?
    im a miley fan ;; always will be .
    demi is okayy .
    and im not a little kid so stfu .
    nobody said it was demi’s fault .

  229. likeomgdudee Says:

    this is amazing http://www.real-wishes.com

  230. sfasasf Says:

    how do you get to watch a taping?

  231. selena Says:

    oh my god! you people need to fucking shut up about miley! SHES A FUCKING SLUT!!!!! i hate how everybody compares poeple with her. no one likes her!!!

    and if ya’ll dont like demi, GET YOUR ASSES OUT OF A DEMI CHAT ROOM!

    oh yah, and that guy does look like nick. maybe it is him. i mean, they’re close friends right?

  232. Allie Says:

    I honestly Love demi, but blonde’s not her color. :] I love her so much though.

    (:

  233. Anna Says:

    why are they giving demi her own show, she isnt even a good actor, but she is a really really good singer. i hate how disney just gives anyone a show without having real acting skills. dont hate on me for saying this, i like demi an all but shes no a good actor

    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – — – – – – – – – – –

    Camp Rock was like a year ago, I think when it was actually made.
    So maybe she’s been working on her acting since then ?!

    I’ve seen her in other shows before Disney, & she was pretty good.
    But I agree that Camp Rock wasn’t good acting on her part !!!

    BUT CAN’T WAIT, I LOVE DEMI LOVATO !

  234. POPTART141 Says:

    when is it going to premiere?

  235. bob Says:

    that looks a lot like hotie taylor lautner!!!! not nick

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: