Who Knows Jonas Brothers BEST, Alyson Or Demi?

Alyson Stoner vs. Demi Lovato on Jonas trivia. Thx ChloeeJonass!

99 Responses to “Who Knows Jonas Brothers BEST, Alyson Or Demi?”

  1. Annie[M.R.S.] Says:

    1st?

  2. YeahhBabess Says:

    woop

  3. Annie[M.R.S.] Says:

    LOL…I’m such a retard.

  4. Zara Says:

    i sent this in

  5. thais Says:

    concordo!

  6. Wtfff Says:

    demayyy!

  7. m nkj, Says:

    dfsfer

  8. m nkj, Says:

    jkl;l’;>

  9. Annie[M.R.S.] Says:

    Lawl..it’s a draaw

  10. Shania Says:

    DEMI WILL PRETEND THAT SHE DOES
    LMFAOOOOOO
    I LOVE YOU KEVIN.

  11. jblover611 Says:

    Demi will pretend that she does, LMFAO!!!!! i got ALMOST all of them rite, except like, 3… :”(

  12. gfdgfd Says:

    alyson seems really sweet(:

  13. lilly Says:

    they said alyson would win
    because they know that she is a stalker…lol jk jk

  14. MariEeeE Says:

    haha =] alyson seems so nice !!

  15. alexia Says:

    haha

  16. i heart vfc Says:

    haha. what. alyson totally one.
    they just didnt count the ‘diabetic’
    even though she was joking.

  17. lilly Says:

    wait alyson got THREE
    one- nick question favorite subject
    two- favorite thing about school- desk
    three- slow down sugar im diabetic

    HOAX! ALYSON WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. joy Says:

    wait alyson got THREE
    one- nick question favorite subject
    two- favorite thing about school- desk
    three- slow down sugar im diabetic

    HOAX! ALYSON WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ——————–

    OMG ur right!

  19. BAM Says:

    wait alyson got THREE
    one- nick question favorite subject
    two- favorite thing about school- desk
    three- slow down sugar im diabetic

    HOAX! ALYSON WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    _________________
    LOL I know they forgot to count one. That was kinda stupid. I don’t think it was on purpose, though. Neither of the girls would’ve been mad if the other one won.

  20. Salsa.. yum Says:

    Hmmmmmmmm…….. without the trivia aspect I would definetly say Demi…… but just on this trivia I would have to say that Alyson is the winner. 😀

  21. jaime Says:

    really Alyson won. she was leading the whole time and just got a few wrong, but Demi kept getting them wrong and her score stayed at 1/5 everytime she got one incorrect. they shoulda gone into the negatives or something, LOL!

    LOVES TO ALYSON STONER!!!!! ❤

  22. jaime Says:

    wait alyson got THREE
    one- nick question favorite subject
    two- favorite thing about school- desk
    three- slow down sugar im diabetic

    HOAX! ALYSON WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    _________________________________

    everytime one of them got one wrong it would go down a point

  23. Jackie Says:

    cool.

  24. Melissa Says:

    lol neither of them really knew much
    this was cute
    “demi will pretend she knows”
    i think she knows joe the best cuz of camp rock

  25. Katie Says:

    Hmmmmmmmm…….. without the trivia aspect I would definetly say Demi…… but just on this trivia I would have to say that Alyson is the winner. 😀

    ———

    I agree 😉

  26. ChloeeJonass Says:

    this is my videeo 😀

  27. Dangaaa Says:

    ahah you’d think demi would know..coz they toured together. ahah. but she only got the questions about joe.

    nick was the only one to say he thought demi would win..

    those questions were easy btw ahah [:

  28. yah trick Says:

    ahah you’d think demi would know..coz they toured together. ahah. but she only got the questions about joe.

    nick was the only one to say he thought demi would win..

    those questions were easy btw ahah [:

    YEAH only for joe
    tehe
    and they were super easy
    i only got one wrong.

  29. Tay Says:

    I find it kinda sad that I knew more than them and im not really even a fan off The Jonas Brothers

  30. isa Says:

    i know more than they do! haha. jonas, i love you!

  31. Lena Says:

    I knew them all except the desk question xD

  32. maaa Says:

    http://www.youtube.com/demilovatofan002x

  33. Carolinaajobrosfan(: Says:

    I love you demiiiiiiiiiiiiiiiiii!
    She rocks!
    TEAM DEMI SELENA AND JONAS BROTHERS! 😀

  34. Carolinaajobrosfan(: Says:

    Hahhah
    I know more than them!
    TEAMJONAS!

  35. Lambie Says:

    wait alyson got THREE
    one- nick question favorite subject
    two- favorite thing about school- desk
    three- slow down sugar im diabetic

    HOAX! ALYSON WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    _________________________________

    everytime one of them got one wrong it would go down a poin
    __________________________________

    haha no it didnt….if it did, demi would be in the negatives

  36. Sanna Says:

    I LOVE ALYSON<3

  37. xoraeeee Says:

    Demi Lovato…She only toured with them for months and they helped her write her album…

  38. Lambie Says:

    wait alyson got THREE
    one- nick question favorite subject
    two- favorite thing about school- desk
    three- slow down sugar im diabetic

    HOAX! ALYSON WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    _________________________________

    everytime one of them got one wrong it would go down a poin
    __________________________________

    haha no it didnt….if it did, demi would be in the negatives
    __________________________________

    OH SORRY i didnt see that u just said that up there! LOL!
    alyson really should of won hahahah
    “demi will pretend she knows”
    LOL

  39. Charamaine Says:

    haha they’re so funny.

    i honestly think that THEY’RE FAKING how much they know about the jonas brothers. to satisfy us fans who know everything about them.

    like when i first watched this i was like OMG I KNOW MORE THEN THEM SO I’M COOL!

  40. Charamaine Says:

    but yeah i love demi and alyson they’re so cool.

  41. christian Says:

    watch this its about selena gomez http://www.youtube.com/watch?v=KGHUt5VugsA

  42. . Says:

    hahah demi makes cute faces(:

  43. Braden Says:

    I think this was staged. Seriously how could Alyson not get the slow down sugar im a diabetic one. I think she was getting though haha. Demi is supposed to be their best friend. She should know more than that haha. I got all of these right though xD I sound like a stalker haha.

  44. AG [BreakFast Club] Says:

    lol neither of them really knew much
    this was cute
    “demi will pretend she knows”
    i think she knows joe the best cuz of camp rock

    ————–

    haha yeah agreed, i think she knows joe the most.
    lmao and um well yeah theyre best friends and all but the lady asked them quotes that they said and i dont think that they would know THAT much lol

    + demi SHOULDVE known the chinese horosope thingy!
    SHES a monkey too in the horoscope!
    hahaha

  45. SELENA GOMEZ FUCKING ROCKS. Says:

    LMFAO!! Demi’s face @ 1:05

  46. Sanna Says:

    alyyson<3

  47. >click here Says:

    Kevin’s like, known for likin’ rocky road ice cream! 😀
    Haha. I love all JBs.

  48. Annabelle Says:

    ummm hellllo DEMI

    you should at least know that nicks chineese horoscope is a monkey because anyone born in 92 has the monkey… ohmygawd!

    THINK ABOUT IT.

  49. Cami Says:

    Dude, Alyson so won! They just didn’t count that because they wanted it to be a draw.

  50. demifan Says:

    wouldn’t you think that demi would get it right because they just spent like 3 whole moths together on tour! but ya gotta admit they did give demi harder questions than alyson!

  51. christian Says:

  52. angelica Says:

    hahaha. I love how nick was the only one that thought demi would win. LOL. Gosh… I don’t know my friend’s Chinese animal thing, but they’re born in different years. Haha.

  53. ads Says:

    alyson had made a joke saying the mom for the diabetic line and thats why they didnt give her the point. also probably cause they wanted a tie.

  54. ♥JesseLovesJonas♥ Says:

    Nick was like “Demi”
    Joe: “I think Alyson”
    Kevin: “Alyson, Demi will pretend that she knows!”
    BAHAHH LOVETHEM ALL! (Including Demi & Alyson)

  55. DemiOwnsMiley Says:

    hahaha. I love how nick was the only one that thought demi would win. LOL. Gosh… I don’t know my friend’s Chinese animal thing, but they’re born in different years. Haha.

    —-

    whoaa i didnt notice that

    i dont know why but i always pull for nemi over jemi :]

  56. Dev Says:

    lmao, I feel so lame, I got everyone, even the Chinese one, not because I’m a stalker but because I was born in the same year and that’s mine haha

  57. hollywood garage Says:

    please add us

  58. rach1991 Says:

    haha cute

  59. hollywood garage Says:

    please please please add us

  60. hollywood garage Says:

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1545005754&ref=profile
    please please please add us

  61. fdghsftjhfgj Says:

    alyson got three right?

    lol, whatever.
    it’s a cute video 😛

  62. Love them!!! Says:

    haha nicks the only one that thought demi would will nemi<3
    love demi and alyson i think the tie is fair cuz they gave harde questions to demi!

  63. Michaela Says:

    ‘Alyson will probably know. Demi will preten that she does.’
    Hahaa, thats adorablee:) But how the heck would
    she (Demi) know their chinese horoscope ?

  64. Michaela Says:

    *pretend

  65. lililila569051 Says:

    when they asked them who do yhu think will win joe and kevin said alyson nick said demi

  66. Holly Says:

    lol, i got all of them right.

  67. LOL Says:

    wait alyson got THREE
    one- nick question favorite subject
    two- favorite thing about school- desk
    three- slow down sugar im diabetic

    HOAX! ALYSON WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    _________________________________

    She said ‘Mom’ as an answer for ‘whose fave chat up line is slow down sugar…’ even though i think she was joking

  68. mrs.joejonas Says:

    joe’s so hot

  69. Sadiezz Says:

    Haha.
    I knew them all.

    xDD

    I lead a pathetic life..

  70. berzerkley Says:

    Alison got 3!
    Mom wasnt actually her answer!
    lamee!

  71. christina Says:

    aww, they know alyson and demi pretty well!
    yah, i think alyson actually won.

  72. Amanda Says:

    I think Demi would have won if she didnt get the horiscope question..that sucker was a tough one.

  73. Sonia.Loves.JOE.JONAS Says:

    yup joe is hott!!!

    and i lvoe his pick up line too lol

  74. Sonia.Loves.JOE.JONAS Says:

    *love*

  75. maddie Says:

    http://hollytauntes.com CELEBRITY NEWS THERE!!

  76. LALA Says:

    wow demi your chinese horoscope sign is a monkey too! your both born the same year hello!! HAHA is it weird i got them all right and im not a big fan? alyson got pretty shes really pretty here(:

  77. makenzie Says:

    yeah alyson got three she was just kidding about the sugar one

  78. myspaceme Says:

    lol. i no the chinese one was nick because we have a chinese poster hanging in my core a class and me and my friend were looking throuh it and we were like we got to find nick. 1992- to something else is a monkey so when she asked that im like say nick sat nick. lol

  79. Person (team everyone bby) Says:

    DRAW lolol

  80. SHC :) Says:

    i thought the jonas brothers would say demi.
    she toured with them 🙂
    I LOVE DEMI, JONAS AND ALYSON!

  81. Marie Says:

    HAHA!
    i got all of them right!
    well…
    except for the love at first sight one” haha

  82. danielle Says:

    they counted them wrong. alyson won. they didn’t add a point for one she got right.

  83. Crushing on JJ Danger Says:

    Awwwww, that was fun. Joe looks so hotttt in his red/black plaid shirt!!!! And the questions (especially the ones about Joe’s nickname and pickup line) were all easy! Even we know them. What’s wrong with these girls? 🙂

  84. NickJlover Says:

    lol,alyson did win but they ddnt count it!!!!!!!

    those gurlz are so0o0o0o0o0o0o0o0o cool!!

    they have to come to australia!!!!

  85. wow... Says:

    these girls will NEVER stop talking about jb will they?
    -_-;

  86. heyyyy babby Says:

    demii only knew the questions that had to do with joee haha

  87. jamie Says:

    everytime one of them got one wrong it would go down a point

    ____________________________________

    no it didnt..hahah
    it stayed the same!

    but alyson stoner did win!
    she got 3 and demi got 2
    but its no big deal!
    i love them both(:

  88. jamie Says:

    i got every question right! (:
    hahaaha.

    i love the jonas brothers!! ❤

  89. nileyforever Says:

    LOLS

    the diabetic one is very easy. lols

  90. Me Says:

    haha love this! there all so sweet

  91. lauren Says:

    this was cute

    http://www.petitionspot.com/petitions/FireMiley

  92. Love them!!! Says:

    dear oceanup.

    i found this on flickr.its a picture of demi and nick having the same shirt like the situation the sitation that happend with nick and selena
    link:
    http://www.flickr.com/photos/super_cool/2945549200/#DiscussPhoto

  93. Schnookums. Says:

    LOL, Joe’s favorite thing about school is his desk?! LOL
    How could Alsyon guess the Mom first? lol, but she was just joking–I know.
    And I don’t get how Demi didn’t get a lot of the questions right when she’s been touring with them, doing a movie together, etc. And even I knew about the zodiac sign lol.

  94. kate Says:

    haha when they asked demi “whos favorite pick up line is ‘i got my library card cus im chekin you out'”…demi shoulda said “Joe! he used that one on me before!” lol

  95. kS Says:

    alyson got 3 somebody doesn’ tknow how to count!

  96. lauren(KEVIN JONAS LOVERRR) Says:

    aww
    demi is just too adorable
    and i LOVEEE KEVIN
    “demi will pretend she knows”

  97. andrea =) Says:

    demi will pretend she knows … haha love you kevin!
    OMG alyson seems so nice and friendly i absolutely love her!
    I thought demi was going to win because they’re like “BFF’S” wiht the jobros but she didn’t. Alyson won because she was just joking abour the : SLOW DOWN SUGAR, I’M DIABETIC! xD

  98. laura (: Says:

    of course demi..
    she knows more about him.. if she & joe were dating [guess] she knows more.. lmao.. 😉

  99. .. Says:

    what was the hilary question..? can’t understand the british accent

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: