Naked Brothers MYSTERY GIRL Oct 18 Premiere

Season 3 of Nat & Alex Wolff’s Nickelodeon show Naked Brothers Band starts October 18, 8:30 PM EST with a big surprise in the opening episode Mystery Girl. There will be an exclusive event on their website that day, but that they need to register here ASAP to attend!

52 Responses to “Naked Brothers MYSTERY GIRL Oct 18 Premiere”

  1. : D Says:

    πŸ™‚

  2. m nkj, Says:

    fcghjbknl

  3. : D Says:

    dude i was first!

  4. Zara Says:

    who cares bout nbb

  5. cristina Says:

    so no one cares bout them!

  6. "it's just wrong" My name is Cara (: Says:

    ew. they write the weirdest shit. lol.

  7. carson Says:

    first!kidding…

  8. First Says:

    okay i know

  9. Diana Says:

    bahaha
    ahahah
    hahahahaha
    who even likes them?
    they claimed jb and miley didnt write there own music
    even if they didn’t they can go shove there freakin songs about “crazy cars” up there butts ; )

  10. yessssssssssssssssssss Says:

    guess what

    I DONT CARE!

  11. Anddyy Says:

    wtf?? do these people even have fans?

  12. Shania Says:

    aren’t they like 5?

  13. jonas lover Says:

    ewww..these guys are sooo gay!!!
    who would write a song about a banana smoothie!!????

    ohh yeah retards like them!

  14. Kate Says:

    I actually care. They’re just the most adorable thing ever! Here! And love Nat & Rosalina together. I started watching mostly because of Alli DiMeco (plays Rosalina) to support the Asianblood in her cause ya know Asian got to support! Hehe. And it’s actually not bad. It’s cute.

  15. ahh Says:

    OMFG I HATE THEM SO MUCH!

    they dissed JB. in a magazine they said “JB doesnt write their own music.”

    ABSOLUTE BULLSHIT!

    the jonas brothers OBVIOUSLY write their own friggin songs and theyre AWESOME too!

    and gay naked brothers band doesnt write their own songs and if they do then they SUCK anyways!

  16. tara Says:

    are they gonna celebrate their career being dead?
    if so, then ill sign up
    at lease jb and miley still have theirs
    and yet nbb accuse them about their music!

  17. Sazzers Says:

    i’m so pumped !!

  18. katie Says:

    HOW OLD ARE THEY?
    THEY RLLY SUCK DONT THEY KNOW THT?

  19. kat Says:

    i wouldnt hate them so much if they didnt suck so bad lol
    theyre acting skills (or should i say lack of them) are pitiful
    as is all the crap they call music

  20. xoraeeee Says:

    Oceanup please stop posting stuff about these tone deaf ten year olds. Thanks.

  21. YOYOYOYOKIDS Says:

    Lmao I’ll probably watch it. πŸ™‚

    I’m not really a fan or anything, but hey, who cares. It’s something to watch.

    BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !

  22. nelena is real fuck NILEY Says:

    OCEANUP STOP WITH THE NAKED BROTHERS BAND( BTW WTF IS THAT NAME) hahahha thoses little kids should go back to their normal life and stop acting like celebrties cuz they have like 10 fans in the entire worl !

  23. fdsfds Says:

    stop posting damn things about them. haha

  24. xoraeeee Says:

    I was watching some interview with Pete Wentz and Miley Cyrus, and it didn’t hit me til now how HOT he is.

  25. kay 4 ever Says:

    I’ll probably watch it. I’m not a fan of them but I do like their song “Beautiful Eyes”. I like the show kind of so yeah. JB obssevive fans, calm down. i get it. You love JB and Miley and blah, blah. And oceanUP, can most about whatever the hell they want.

  26. kerry Says:

    Naked brothers band
    SO GAY! the name actually
    but damn
    NO ONE GIVES A CRAPPIES ABOUT THEM!
    if i saw them on the road in a limmo ill walk right past them!
    they suck THAT bad. damn!

  27. amanda Says:

    they suck…badly.
    they write songs about
    crazy cars
    banana milkshake or whatever
    what now? COWS? and how much you love their milk?
    and yet they say jb and mileys dont write their songs BULL!

  28. thatsrightitsme Says:

    NO ONE FUCKING CARES ABOUT THEM!!!! I FUCKING HATE THEM!! they need to just go die in a hole!!!

  29. MariEeeE Says:

    i tried watching that show.. but i was so confused! i didnt get what it was about lmao

  30. SelenaDemi Says:

    i think their nine year olds or something! NO WONDER they suck :/

  31. emily Says:

    DONT REALLY CARE BOUT THEM!
    next post!

  32. joker Says:

    I can’t wait, definetly better that those stupid Jonas Brothers. Naked brothers are more mature than those stupid jonas sex boys.
    F U JONAS B
    LOVE YA NAKED B
    Keep posting oceanup

  33. xoraeeee Says:

    Comment above me: Mature??? HA!!! The Jonas Brothers don’t write about crazy cars…

  34. Carolinaajobrosfan(: Says:

    I can’t wait, definetly better that those stupid Jonas Brothers. Naked brothers are more mature than those stupid jonas sex boys.
    F U JONAS B
    LOVE YA NAKED B
    Keep posting oceanup

    ………………..
    LMFAO
    Hahah
    you made my day πŸ™‚

  35. joker Says:

    LMFAO
    Hahah
    you made my day πŸ™‚
    ————————–
    No prob, btw xoraeeee, I was kidding. Look at my name JOKER!!
    I like to be funny πŸ™‚

  36. JessiBessi93 Says:

    whoop-dee fricken doo……

    They suck

  37. allihea Says:

    joker do u really hate the jb

  38. joker Says:

    allihea
    Of course not!
    They’re just normal guys to me like those around my town. They just sing. To me, anyone who does something good is really famous πŸ˜€

  39. Ew. Says:

    WOW. THE SUCKKK.

  40. chandler Says:

    i like them
    i am excited
    they are nto tone deaf if they were they wouldnt be famous
    they are not 10 they are from the ages 11-16
    they didnt dis jonas brothers there were putting up and argument saying how they are different not that big of a deal
    i am happy to see them on oceanup
    crazy car was an old song they are maturing maybe you should listen to some of their new songs like yes we can thats a great one
    i do care about them and a lot of other people too they have A LOT of great devoted fans
    and i am a fan of jb but most of their fans just think their hot so put up and argument i wont to stand up for the stuff i like and naked brothers band and is one of my favorite things so dis and hate its fine its your opion im not saying like them but give them a chance and if you hate them then dont look them up or listen or post comments hating becuase honestly if you hate them that much then why are you wasteing your time doing this all im saying is give them a chance before you judge them
    great job ocean UP keep up the good work and keep posting naked brothers band i like seeing it
    -chandler

  41. i love miley Says:

    HOW GAY

  42. Sam Says:

    YAYYYY I CANT WAIT FOR THE NEW EPISODE WHEN MIRANDA COGROVE AND NAT KISS!!!
    KEEP POSTING OCEAN UP THEY ARE THE BEST<3

    PS: GREAT POST CHANDLER!!!!!!

  43. hi Says:

    they dissed JB. in a magazine they said β€œJB doesnt write their own music.”

    ABSOLUTE BULLSHIT!

    the jonas brothers OBVIOUSLY write their own friggin songs and theyre AWESOME too!

    they didn’t say anything, i heard, their reps from nickelodeon said that the JB didn’t write their own songs, they said nothing….so put that in your juice box and suck it.

  44. sam Says:

    ohmygosh.

    I HATE THEM HEAPSSSSSS!
    THEIR SO FU*CKIN GAY! SERIOUSLY.
    JONAS BROTHERS ARE WAY BETTER THAN THEM.
    THEY SUCK BALLS. THEIR SONG IS POINTLESS & ARE A PIECE OF SHIT.
    GET THEM OUT OF TV. THEY SUCKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  45. amanduh Says:

    GIRL SINGING IM YOURS BY JASON MRAZ
    NO RUDE COMMENTS PLS

  46. YO YO YO Says:

    THEY ARE FRICKEN LOSERS THEY SOUND LIKE GIRLSS FRICKEN FREAKS LIKE SERIOUSLSU

  47. Eri Says:

    give them a break they might be young but they are following there dreams and i think thats great some people are saying they are like five well there not Nats like 12 or 13 hes a teenager leave them alone

  48. Neseex Says:

    theyre still alive:o

  49. BECCAAAA! Says:

    They’re Nickelodian’s (sp?) verison of Hannah Montana. Ahaha. Cause you know Disney and Nick copy each other all the time. (ex: iCarly comes out, London gets a webcast)

  50. gabrielle. Says:

    i hate those little fuckers.

  51. gabrielle. Says:

    Oh, and I saw someone refer to that magazine where naked bros. band says JB doesnt write their songs.. I agree, that’s bullshit. JB writes their own songs, and theyre good. nbb may write their own music, but it sounds like shit. The Jonas Brothers dominate. END OF STORY;]

  52. Lauren Says:

    DOES ANYONE REALLY CARE ABOUT THE NAKED BROTHERS BAND? oceanUP stop posting stuff about these stupid kids!!!! NOBODY LIKES THEM!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: