Hilary Duff PROJECT RUNWAY Pretty, And Haylie

Lovely Hilary Duff and her sister Haylie hit up the ‘Project Runway’ Season 5 finale party at STK in LA on October 15. Sorry, I couldn’t NOT post the first picture under the cut! Lol.

77 Responses to “Hilary Duff PROJECT RUNWAY Pretty, And Haylie”

  1. fatima Says:

    first? i loove hilary.

  2. xoraeeee Says:

    They are sooo pretty =]

  3. Jaime Says:

    hilary lost it.

  4. Carol Says:

    Gorgeous πŸ™‚

  5. hum Says:

    5

  6. DOUBLEYOUUTEEEFF Says:

    they are both gorgeous!

  7. Tru Says:

    Is her sister the girl who plays in Greek! I can’t stand her in Greek! they look pretty!

  8. cari Says:

    BEAUITESSS!!!!!!
    THE DUFF SIS’ ROCKK!!

  9. cari Says:

    and no idiot true her sister isnt
    the one in greek…retard..they look
    NOTHING alike

  10. jblover611 Says:

    haylie has a big nose in the 1st pic

  11. haylie Says:

    11th??

    they real dont look like sisters!

  12. liza Says:

    haylie’s shoes are ugly!!

  13. katieee! Says:

    aw they’re so pretty!
    [:

  14. aurela Says:

    they very pretty

  15. SydneyMarsh Says:

    i love haylies shoes!

  16. Lena Says:

    gorgeous : D

  17. POPTART141 Says:

    LMAO at the first picture!!!

  18. ya Says:

    Both are hot, but Haylie’s shoes suck! They’re like Minnie Mouse shoes. :S

  19. jamie Says:

    they are both sooo prettyy(:

    hilary and kevin jonas should definately date! haha(:

  20. Sadiezz Says:

    lmao at 2nd pic.

    xDD

  21. POPTART141 Says:

    ya Says:
    October 18, 2008 at 8:34 pm

    Both are hot, but Haylie’s shoes suck! They’re like Minnie Mouse shoes. :S
    ——————————————————————————————–

    LOL at that fail!!!!!

  22. nicole Says:

    haha
    i agree with jamie
    kilary ftw
    ^_^

  23. LOL Says:

    i love hilary’s top!

  24. hum Says:

    i remember when she was anorexic .. that happen right?

  25. POPTART141 Says:

    hum Says:
    October 18, 2008 at 8:41 pm

    i remember when she was anorexic .. that happen right?
    ——————————————————————————–

    No that never happened

  26. deavin Says:

    i remember when she was anorexic .. that happen right?
    ——————————————————————————–

    No that never happened

    ——

    yes it did….dumbass.

  27. riley Says:

    NO ONE CARES ABOUT THEM ANYWAYS.

  28. worth a milll [eeyyyy!!] Says:

    idk if she was anorexic… but she sure was skinny.

  29. jamie Says:

    i remember when she was anorexic .. that happen right?

    ____________________________________

    i dont think she was anorexic..but she
    was really skinny at one pointtt.

  30. michelle L Says:

    she just went on a diet, that made her skinner than she was.

  31. hum Says:

    oh thanx πŸ˜€

  32. alexus Says:

    ewwwwwwwwwwww she is so ugly!!!

  33. She Who Knows Says:

    Haylie looks like Danielle

  34. sweetcheeks!! Says:

    nice the way OceanUP said “hilary duff project runway pretty” and then “and haylie”

    hilary IS gorgeous though!!

  35. gina jonas (kevins wife) Says:

    haylie has a realllyyyy big head!!!!!! lol. i kinda like her shoes but i hate hilary’s outfit. its really ugly!!! kevin jonas amd hilary should not date because she is kinda ugly and she is older then him isnt he????

  36. demitria Says:

    at the 3th one hillary looks so funny

  37. demitria Says:

    2nd one sorry

  38. gina jonas (kevins wife) Says:

    i hate those things they are carrying!!! thats just a poor excuse for a purse lol.

  39. Person (team everyone bby) Says:

    she looks burnt…lol

  40. niss Says:

    October 18, 2008 at 8:55 pm

    Haylie looks like Danielle

    —————-
    i tohught so too!!

  41. afhdahrg Says:

    I love Hilary always have!

  42. the shuk Says:

    AFROMAN DID YOUR MOM

  43. NASTY CYRUS! Says:

    I LOVE HILARY!

    http://www.petitionspot.com/petitions/FireMiley

  44. JBLOVER Says:

    lol at the 2nd pic!
    hilary is pretty awesomee hayley too

  45. nataliee Says:

    i love hilary!!!! but not her sister soo much

  46. henrie dude Says:

    love duff sister *-*

  47. Ada Says:

    I love Hilary!
    One of the pics is soo not her shot though lol
    I love her outfit:)

  48. amy Says:

    hilary is soooooooooo stunningly gorgeous……
    i definitely think hilary n kevin should date, their both good looking, nice ppl, n they make a cute couple

  49. Jsundrdog Says:

    I Hate Seeing Haylie.
    Cuz I Keep Thinking.
    That’s Kevin’s Girl.

    -___-

  50. Miley Cyrus Says:

    Hey guys it’s Miley Cyrus here, please do me the favor and click on my name, then subscribe to my youtube channel. I really need more subbers, There’s a guy on there and he has more subbers than me, please help me out!
    Thank, lots of love, Miley Ray C!
    Peace xox

  51. 000000000 Says:

    wow.. haylie looks like kevins current girlfriend

  52. TEAM SELENA Says:

    i’ve always been more attracted to Haylie over Hilary.
    altho i do feel bad for Hilary because i still sense a brokenheart over Joel Madden -the guy who married my major crush Nicole Richie. 😦
    but now thank god i have Selena to keep my spirits up. πŸ™‚

  53. sunny Says:

    omg hilary skin is gorgeous! how does she make it so…flawless??
    and haylie looks great too of course

  54. sunny Says:

    wow.. haylie looks like kevins current girlfriend

    ——

    totally see that! except danielle has brownhair

  55. Morgs Says:

    wow.. haylie looks like kevins current girlfriend
    ——————————————————
    totally see that! except danielle has brownhair
    ——————————————————

    Oh, can you say gorgoues much?
    Haha, I love how everything (mostly EVERYTHING)
    can be brought back to the Jonas Brothers in some
    way.. haha I guess we just love them that much ❀

  56. cait Says:

    they are verrry pretty. πŸ˜€

  57. lalala Says:

    ewwww hil duff in the secnd pic

  58. Emi Says:

    Hil’s makeup makes her look so natural. Very pretty

  59. mileymakesmesmiley Says:

    I love hilary, hayley, and project runway!i was watching it a few hours ago.GO KINLEY!!

  60. SELENA GOMEZ ROCKS FOREVAHH! Says:

    hillary is ugly in the first picture =/ !

  61. Just telling the truth Says:

    hillbilly duff in the second pic.

    lol

    dont hate her though or anything
    the name fits..

  62. Tru Says:

    cari whoever the fuck you are….It was a fucking mistake, i mixed the two up but that don’t give you the right to call me a idiot you dumbass immature fucking retarted ass rude bitch! Don’t disrespect me, i was just fucking asking a question bitch! Respond tothat shit trick!

  63. felicia Says:

    hilary looks kind of greasy.

    but i stil think she’s gorgeous ❀

  64. Amanda Says:

    I love them both:) they look gorgeous here<3

  65. hilary23 Says:

    I think hilarys outfit is so cute, she looks gorgeous, you can tell shes happy because of her smile. I love hilary no matter what she looks like she’s the best idol.

  66. NickJlover Says:

    i remember when she was anorexic .. that happen right?

    ——————————————————————————

    no,she started swimming a lot after filming raise your voice!!

    she thought it was fun && also better for her health

  67. Brooke Says:

    lol they both have clutches.

  68. (: Says:

    i’m glad she’s put on a bit more weight again i didn’t think she looked too healthy around the time of “Beat Of My Heart” music video, but now she looks really pretty πŸ™‚

  69. aaaaaaaaaa Says:

    they are stunning

  70. kristi Says:

    its great that there’s still an old disney star who hasn’t screwed up.

  71. becky baybey Says:

    hilary duff is so pretty & wholesome
    and just a GOOD role model (: except
    the second picture from the top is so…
    not cute. why’d you guys post it?

  72. Neseex Says:

    looks alittle weird.
    no offense but maybe some makeup:s

  73. abby Jonas Says:

    OMJ! I LOVE U HILARY DUFF!!! u r soooooooo Pretty!!!

  74. cfgfhfghfgh Says:

    hiiii

  75. milliesays Says:

    and no idiot true her sister isnt
    the one in greek…retard..they look
    NOTHING alike

    —————————–

    Does Hilary have to go make a PSA about using the word ‘retard’ now?

  76. niiicoleee Says:

    I loveee Hilary she is SO STUNNINGG! :))
    but hayliee is so so so uglyy ++ she has one BIG HEAD+NOSE erhhhhhh!
    they look nufin alikee

  77. emma Says:

    Hilary is so Preetyyy,i love love love her smilee!! πŸ˜€
    but hayliee is so ugly and she has a horrible nose, :@ :@
    she makes me want to be sick!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: