JASHLEY Jet To Zac Efron’s 21 PACE Birthday

Jared Murillio and girlfriend Ashley Tisdale, who kept touching her new brown hair, headed out to Pace nightclub in Hollywood to celebrate Zac Efron‘s 21st birthday on Saturday.

Partyers included Vanessa Hudgens, Monique Coleman, Brittany Snow, Amanda Bynes, Aly & AJ Michalka and Michelle Trachtenberg. Check out Miss-Tisdale for more Tis pictures.

28 Responses to “JASHLEY Jet To Zac Efron’s 21 PACE Birthday”

  1. :] Says:

    awesommee..

  2. alex bb. Says:

    well, cool.

  3. katelyn Says:

    coool!

  4. too much fighting. Says:

    Cool!

  5. :] Says:

    πŸ˜€

  6. Colene Says:

    6th comment! nd her hair is uglee!

  7. heheee (RAY CLAN) Says:

    aw, her hairs so shinyy now.

  8. Maile (NOT MILEY!) Says:

    I love her dark hair

  9. heheee (RAY CLAN) Says:

    shes pretty, but she has lost her fashion sense.
    arounf the time when hsm 2 came out every time she went to an event she always had the cutest dress in the world.
    now..eh…
    (:

  10. MANDY Says:

    LOVE THEM

  11. Em Says:

    Jared Murillo is really hot. Lucky,lucky girl.

  12. alexia Says:

    Jared is soooo damn hot.

  13. macy Says:

    i wonder if he invited nikki bonskey…..
    she was in haispray w/him
    shes one of my idols πŸ˜€

  14. NessUH. Says:

    one word. WOW.

  15. Queen B. (TEAM BLAIR) Says:

    I want her hair Blonde again!!!!
    Not that she doesn’t look great, she does, but I like the Blonde with Hilights.. remember when she was getting coffee with that cute green top.. that’s her best look in my opinion.
    Hope they had a Good Time!! Lol bet Zac had a couple drinks!! πŸ™‚

  16. selenarocksbetterthenmileycyrus Says:

    I wish Ashley didn’t dyed her hair brown! I like it better blonde, it fits her better!

  17. TEAM SELENA Says:

    17th!

    which says alot. πŸ˜€

  18. KT [BFC&PJF.] Says:

    sdfkjdsklfjds. i like her hair blonde.

  19. Emily Says:

    she is so pretty with this hair!

  20. Caitlin Says:

    http://www.youtube.com/user/caitlinrox1234

  21. mrs.danger Says:

    this is amazing http://www.real-wishes.com

  22. nelena is real fuck NILEY Says:

    who the hell is Michelle Trachtenberg?

  23. Lauren Says:

    For a second i thought that the other lady was her and I was like…UGH! but nvm =]]

  24. Stephyyy Says:

    i like this color on her
    she’s pretty with whatever color she has
    and her and jared are super cute

    i want to see pictures of zac’s party!!
    πŸ™‚

  25. Singer Says:

    im sorry,
    thats a stuipid name?Jashley?

    WTF?!

    it should be like

    Jhley.?

    but i loveeeeeeeeeeee her hair colour:)

  26. V Says:

    No corbin?

  27. Neseex Says:

    awwww?

  28. " Says:

    HOLY FUCK
    is it just me or does ashleys BF remind you of mileys BF justin?
    daaaang, that bitch probabaly chose justin cuz she wanted ashleys man.
    LMAO kidding.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: